پکیج سئو وردپرس

پکیج سئو وردپرس

پکیج سئو وردپرس چیست؟

پکیج سئو وردپرس شامل نصب پلاگین های اصل، کاهش حجم تصاویر، افزایش سرعت سایت، نصب ابزارهای سئوی گوگل و اصلاح متاتگ های سایت با توجه به مشاغل، رفع خطاهای وب مستر، پاکسازی لینک های شکسته، نوفالو شدن لینک های خارجی و رفع مشکلات تداخل پلاگین های نصب شده و زامبی پیج می شوند. با استفاده از پکیج سئو میشود. مشکلات سئو قالب را حل کرد.

همچنین؛ سرعت سایت بالا میرود. که تاثیر زیادی در  نتیجه بالای جستجو خواهد داشت. درکل؛ مشکلات قبلی سایت به کمک پکیج سئو رفع خواهد شد. و به همین دلیل جایگاه محتواهای سایت بهبود پیدا میکند. و مجموعه سرویس های سئو ارائه شده در پکیج، قیمت مقرون به صرفه ای دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر از خط تلفن ثابت آسیاتک کلیک کنید.

پکیج سئو وردپرس

سرویس های ارائه شده در پکیج سئو وردپرس

  1. آنالیز سایت
  2. استفاده از کدهای مخفی و بهبود سئو
  3. انتخاب درست کلمات کلیدی
  4. ارزیابی حرفه ای قالب
  5. فشرده سازی کدهای html
  6. کاهش حجم فایل های css و JQuery
  7. افزایش سرعت بارگذاری
  8. آنالیز بک لینک های سایت
  9. نصب پلاگین ها

هزینه های سئو سایت وردپرسیپکیج سئو وردپرس

هزینه سئو و بهینه سازی بستگی به عواملی مثل؛  رقابت موجود بین کلمات کلیدی، وضعیت رقبا، عمر دامنه، رنک فعلی سایت، مشاوره و پشتیبانی بستگی دارد. و نمیتوان قیمت ثابتی برای سئو وردپرس در نظر گرفت!😁 سئو سایت وردپرس اهمیت بسیار زیادی دارد.و اگر اقدامات لازم برای آن را انجام ندهید. سایت با شکست و خارج شدن از دور مواجه خواهد شد.

اما؛ اغلب هزینه سئو سایت به دو صورت، ماهیانه و پروژه ای تعیین می شود.

هزینه سئو داخلی سایت وردپرس

سئو داخلی یا همان سئو پایه، شامل موارد ساختار و نمای سایت، محتوا و پیاده سازی فنی سایت میباشد. و فعالیت هایی در داخل سایت انجام میشود. که باعث ایندکس شدن بهتر سایت و کسب رنک بهتری در موتورهای جستجو خواهد شد. و هزینه سئو داخلی سایت وردپرس مقرون به صرفه میباشد. برای اینکار در ابتدا باید استانداردهای سئو داخلی رعایت شود. چراکه؛ در غیر این صورت، تاثیری بر سئو ندارد. در برخی مواقع، هم گوگل سایت موردنظر را جریمه می کند!

قیمت سئو خارجی سایت

سئو خارجی سایت قیمت ثابتی نداشته. و با توجه به کیفیت و تعداد بک لینک ها، نوشتن وبلاگ و فعالیت نرخ آن، تعیین می شود. و  شامل فعالیت هایی است. که خارج از وبسایت صورت میگیرد. این فعالیت ها باعث کسب بهتر رنک صفحات سایت در نتایج موتورهای جستجو میشود. برای نتیجه گیری بهتر، باید سئو خارجی همراه با سئو داخلی و فنی انجام بگیرد. سئو خارجی به تنهایی فایده ی چندانی نداشته.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسکرول به بالا