تاثیر گوگل دیسکاور بر سئو سایت

تاثیر گوگل دیسکاور بر سئو سایت

در این مقاله، قصد داریم. تا به موضوع نحوه کمک گوگل دیسکاور به سئو سایت بپردازیم. پس با وبوآپ همراه باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر از صفحه “ خط تلفن اینترنتی ” استفاده کنید.

گوگل دیسکاور چیست؟

Google Discover یکی از جدیدترین و آپدیت ترین نسخه های موبایلی گوگل میباشد. گوگل دیسکاور محتوایی را به کاربران توصیه می کند. که سیستم های خودکار گوگل معتقدند، بهترین انطباق را با علایق کاربر دارد. در این سرویس، گوگل طبق سابقه جستجوهای مخاطب و جستجوهایی که در گوشی موبایل انجام داده. محتواهایی را پیشنهاد می دهد. گوگل دیسکاور اطلاعات را به نحوی بدون پرس و جو دریافت می کند. و نیاز نیست که شخص درخواستش را بشیوه دستی وارد کند. و فرکانس خاصی از محتوا را کنترل می کند. گوگل دیسکاور به علت آپدیت بودن در محتواها و شناخت خوب از علایق کاربران، تاثیرات خوبی بر سرعت جستجو دارد.

تاثیر گوگل دیسکاور بر سئو سایت

کمک Google Discover به سئو سایت

Google Discover جدیدترین عضو خانواده گوگل میباشد. و سئو محتوا برایش مهم میباشد. روش های مختلفی که تولیدکنندگان محتوا می توانند برای سئو از آن استفاده کنند، بسیار هستند. که عبارتند از:

1. وبسایت و محتوا مناسب برای موبایل

گوگل دیسکاور بر روی دستگاه های تلفن کار می کند. پس سایت باید بدون تبلیغات مزاحم، پاپ آپ باشد. صفحه نمایش تلفن همراه کوچک است. به همین دلیل اغلب رویکرد طراحی مینیمالیستی ترجیح داده می شود. محتوا باید طوری باشد. که به راحتی در صفحه نمایش های کوچک خوانده شود.

2. انواع محتوا

Google Discover مرتبا محتوای متنوعی را ارائه می دهد. پس باید نوع محتوایی که نشان داده میشود. را بدانید.

3. فیلم و سئو تصاویر

از مهم ترین عوامل رتبه بندی Google Discover و CTR بالا، استفاده کردن از تصاویر باکیفیت در محتوا میباشد. باتوجه به توصیه گوگل از تصاویر بزرگ با عرض حداقل 1200 پیکسل استفاده کنید.

شرط مهم برای بهینه سازی گوگل دیسکاور کدام است؟
  • AMP
  • گراف دانش

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسکرول به بالا