آیا سئو اتلاف پول است؟

آیا سئو اتلاف پول است؟

آیا سئو هدر دادن پول است؟

به هیچ وجه سئو هدر دادن پول نیست! خصوصا اگر آن را با دیگر اشکال بازاریابی آنلاین، مثل تبلیغات PPC (پرداخت به ازای کلیک) مقایسه کنید. درواقع سئو یک سرمایه گذاری طولانی میباشد. که به زمان و تلاش نیاز دارد. اما بازده آن بسیار قابل توجه است. با تبلیغات PPC، برای هر کلیک روی تبلیغ هزینه پرداخت می کنید. و هزینه می تواند به سرعت افزایش یابد. و متغییر باشد.

سئو نسبت به روش های بازاریابی قدیمی ازجمله؛ تبلیغات تلویزیونی، رادیویی و چاپی بسیار مؤثرتر است. درواقع؛ سئو راهی برای بهبود دید سایت شما و ترافیک جستجوی ارگانیک است. اما باید بدانید؛ که سئو یک راه سریع نیست! و هیچ تضمینی ندارد. که سایت شما حتما رتبه اول در نتایج جستجو را کسب کند. رسیدن به رنک خوب به زمان و تلاش نیاز دارد. بنابراین؛ سئو اتلاف پول نیست.

میتوانید سئو سایت خود را به تیم وبوآپ بسپارید، و با بهترین نتایج روبرو شوید.😎

آیا سئو اتلاف پول است؟

سئو یک بازی طولانی است.

بهینه کردن وبسایت برای رتبه بندی در گوگل و رنک های بالا،  فرآیند مداوم بوده. که نیاز به نگهداری و آپدیت منظم دارد. در غیر اینصورت اگه اینکارها انجام نشود. هدر دادن پول است. ناگفته نماند، که اثربخشی سئو به صنعت شما هم بستگی دارد. اگر در صنعت رقابتی هستید. برای مشاهده نتایج باید پول و زمان بیشتری را برای سئو سرمایه گذاری کنید. اما اگر در صنعت رقابتی کمتری هستید. نیازی به صرف هزینه چندان در سئو نیستید. هزینه سئو بسته به زحمت و پیچیدگی سایت و فضای رقابت پذیری آن، متفاوت است.

اگر سایت، ترافیک زیادی از جستجوی ارگانیک ایجاد نکند. سرمایه گذاری در سئو ممکن است. هدر دادن پول باشد! اما اگر ترافیک جستجوی ارگانیک زیادی ایجاد کند.سرمایه گذاری سئو حتما ارزش آن را دارد. حتی سئو راه موثری برای بهبود ترافیک سایت و ایجاد فروش است.

برای کسب اطلاعات بیشتر از صفحه “ خط تلفن اینترنتی ” استفاده کنید.

تعیین انتظاراتآیا سئو اتلاف پول است؟

همانطور که گفته شد. سئو  راه حل سریعی نیست. بلکه یک سرمایه گذاری بلند مدت بوده که نیاز به تایم و زحمت دارد. باید انتظار داشته باشید. که در طول 3 تا 6 ماه نتایج را مشاهده کنید. اما مطابق رقابت صنعت شما و پیچیدگی سایت، ممکن مدت زمان بیشتری طول بکشد. و در اکثر مواقع، سال ها طول می کشد. تا اعتبار وب سایت ایجاد شود. و ترافیک قابل توجهی مشاهده شود.

دقت کنید که؛ اگر ترافیک جستجوی ارگانیک برایتان مهم است. خب پس؛ روی سئو سرمایه گذاری کنید. البته اگر؛ بازده قابل توجهی از سرمایه گذاری نمیبینید، بهتر است. آن منابع را در جای دیگری تخصیص دهید. سئو یک سرمایه گذاری بلندمدت است. که همت و تایم میطلبد.😁  شما به سئویی احتیاج دارید. که به خوبی در سوی موفقیت حرکت کند. برای آگاهی از هزینه های سئو وب سایت می توانید با ما تماس بگیرید.

*برای استفاده از کد تخفیف اسکای روم میتوانید ازین صفحه اقدام کنید.*

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسکرول به بالا