ریمارکتینگ چیست؟
ریمارکتینگ یا همان بازاریابی مجدد، گونه ای از بازاریابی دیجیتال بوده. که در آن مارکت های تبلیغاتی را بر اساس بازدید یا فعالیت های آنلاین کاربران در گذشته به آن ها نمایان میکند. بازاریابی مجدد، به شما شانسی تازه برای تبدیل مخاطب به مشتری، افزایش فروش از طریق تبلیغات آنلاین می دهد. اکنون، مشهورترین ابزار ریمارکتینگ، گوگل ادورز میباشد.
همچنین میتوانید، برای کسب اطلاعات بیشتر از صفحه “ خط تلفن آسیاتک ” استفاده کنید.
انواع ریمارکتینگ کدام است؟
- بازاریابی مجدد استاندارد
- داینامیک یا پویا
- ایمیلی
- بازاریابی مجدد ویدئویی
مزیت های بازاریابی مجدد
بازاریابی مجدد مزیت های بسیاری دارد. که عبارتنداز:
- فروش بالا
- شخصی سازی
- یادآوری برند
- افزایش کانورژن
- تاثیر بر روی سئو و بهبود رتبه سایت
- هزینه کم
برای “ خرید اسکای روم ” به این صفحه مراجعه کنید.
ابزارهای ریمارکتینگ
ابزارهای مختلف و زیادی برای ارائه خدمات بازاریابی مجدد به مشاغل وجود دارد. که البته؛ تماما هم رایگان نیستند! که مشهورترین این ابزارها شامل:
- Google Ads
- فیسبوک
- اینستاگرام
- توییتر
- AdRoll
بهینه کردن کمپین های بازاریابی مجدد چگونه است؟
+ محدود کردن دفعات نمایش تبلیغ
+ پیشگیری کردن از ایجاد لیست مختلف
+ ایجاد فهرست ویژه کاربران
استراتژی های طراحی ریمارکتینگ
برای پیاده سازی موفق و موثر بازاریابی مجدد، باید استراتژی و برنامه داشته باشید. آشنایی با استراتژی هایی که در ادامه آمده به شما در طراحی استراتژی ریمارکتینگ خود کمک می کند.
- ایجاد لیست مخاطبان شخصی در توییتر
- ساخت مخاطب شخصی سازی شده در فیسبوک و اینستاگرام
- ایجاد کاربران شخصی سازی شده در لینکدین
- راه اندازی ایمیل مارکتینگ
- استفاده از تستA/B
تفاوت ریمارکتینگ و ریتارگتینگ در چیست؟
گاهی؛ بازاریابی مجدد (ریمارکتینگ) و هدف گذاری مجدد (ریتارگتینگ) بجای هم استفاده می شوند. که بینشان تفاوت هایی دارد. ریتارگتینگ بخشی از بازاریابی مجدد میباشد. که در آن تبلیغات بر اساس کوکی ذخیره شده؛ کاربران نشان داده می شود. اما بازاریابی مجدد روی ارسال ایمیل تمرکز می کند. و از فهرست اطلاعات تماس و آدرس ایمیل استفاده میکند.