نحوه ایجاد زیر عنوان در نتایج گوگل

نحوه ایجاد زیر عنوان در نتایج گوگل

زیر عنوان در نتایج گوگل

در این مقاله از وبوآپ تصمیم داریم، خدمت شما عزیزان، نحوه ایجاد زیر عنوان در نتایج گوگل را آموزش دهیم. پس برای اطلاع و یادگیری همراه ما بمانید تا انتهای این مطلب.

برای خرید کلاس آنلاین اسکای روم میتوانید در این صفحه اقدام نمایید. 

نقش زیرعنوان در نتایج گوگل

اکثر وبمسترها از ایجاد زیر عنوان در نتایج گوگل برای جلب رضایت کاربران اینترنتی و موتورهای جستجو استفاده می نمایند. فراموش نکنید هر چه ظاهر این زیر عنوان ها زیبا و کارآمدتر باشد طبیعتا کاربران تمایل بیشتری برای کلیک کردن روی آن ها از خود نشان خواهند داد.

به همین منظور می توانیم بگوییم که گوگل به صورت رسمی نشانه گذاری اسکیما را یک تکنیک سئو معرفی نکرده است، اما از آن به عنوان یک تکنیک افزایش نرخ کلیک یاد می کند.

زیر عنوان در نتایج گوگل

اسکیما چیست؟

در مقاله های قبلی سئو ایران درباره اینکه schema چیست؟ تاثیر اسکیما در سئو سایت اطلاعاتی را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

بار دیگر، در این مقاله و برای یادآوری می خواهیم بگوییم. که اسکیما چیست؟ زبان نشانه گذاری که به تجزیه و تحلیل اطلاعات یک سایت پرداخته و به موتورهای جستجو کمک می کند. تا اطلاعات بیشتری را درباره صفحه مورد نظر به دست آورید را اسکیما گویند.

در حقیقت می توانیم بگوییم که نشانه گذاری اسکیما نوعی کد می باشد که شما در وب سایت خود آن را قرار می دهید. تا موتورهای جستجو این امکان را در اختیار داشته باشند. که نتایج بهتری را برای کاربران شما به نمایش بگذارند.

 ایجاد زیرعنوان در نتایج گوگل

وب سایت هایی که قالب وردپرس دارند برای ایجاد زیرعنوان در نتایج گوگل از دو روش زیر استفاده می کنند.

  • ویرایشگر کلاسیک
  • گوتنبرگ ادیتور

در روش ویرایگر کلسیک از همان ابندای امر که وردپرس بر روی آن قرار داده می شود وبمسترها می توانند از آن استفاده کنند. برای فعال سازی نشانه گذاری در این قالب برای نمایش دادن سوال و جواب در لینک های گوگل باید با توجه به روش گوتنبرگ ادیتور بر روی سیستم وردپرس خود قدام کنید.

اگر شما در دسته افرادی هستید که از سیستم و روش گوتنبرگ ادیتور بر روی وب سایت خود استفاده می نمایید. و توانسته اید افزونه Yoast SEO را بر روی سیستم وردپرس خود نصب نمایید. با خیال راحت تری می توانید از افزونه FAQ برای ایجاد زیر عنوان در نتایج گوگل استفاده نمایید. در واقع بهترین راه برای ایجاد یک صفحه سوالات متداول خوانا و قابل فهم برای وب سایت های وردپرسی دارای ادیتور گوتنبرگ فعال، استفاده از داده ساختار یافته نشانه گذاری content blocks در افزونهyoast SEO است.

زیر عنوان در نتایج گوگل

استفاده از اسکیما برای نمایش پرسش و پاسخ در نتایج گوگل

یکی دیگر از کارهایی که به کمک آن می توانید ایجاد زیر عنوان در نتایج گوگل کنید استفاده از کد های اسکیما می باشد. برای این کار شما می توانید از طریق وب سایت https://technicalseo.com/tools/schema-markup-generator  استفاده کنید.

در این سایت شما می توانید گزینه هایی را که برای آن ها کد اسکیما تعریف شده است. را مشاهده کنید. و از میان آن ها مواردی را که نشان دهنده. گزینه FAQ برای ایجاد زیرعنوان در نتایج گوگل می باشد را انتخاب نمایید.

این مسئله را در نظر داشته باشید. که استفاده از قابلیت نمایش سوال و جواب در لینک های گوگل می تواند یک اتفاق مثبت برای وب سایت شما باشد.

شما با کمک افزونه FAQ می توانید در نتایج گوگل زیر عنوان ایجاد کرده و توجه کاربران بیشتری را به سمت وب سایت خود جلب نمایید. این کار یک تکنیک افزایش نرخ کلیک مناسب است که در نهایت روی سئو وب سایت شما نیز تاثیر می گذارد.

برای سفارش طراحی سایت به این لینک مراجعه کنید.

حرف آخر

در مقاله امروز تیم سئو ایران تلاش کرده تا شما را با داده ساختار یافته FAQ و ایجاد زیرعنوان در نتایج گوگل آشنا کند. امیدواریم که توانسته بشیم پاسخ گوی سوالات شما دوستان در این زمینه بوده باشیم.

زیر عنوان از اوایل سال ۲۰۱۹ به صورت نهایی و کامل در نتایج گوگل مشاهده شد. شاید در آینده تغییراتی در مدل نمایش زیر عنوان ها داشته باشیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسکرول به بالا