این مقاله در خصوص؛ مزیت های مرکز تلفن ابری میباشد. پس با وبوآپ همراه باشید.
“برای آگاهی بیشتر و همچنین؛ خرید خط تلفن ویپ با وبوآپ در ارتباط باشید.”
مرکز تلفن ابری چیست؟
مرکز تلفن اینترنتی و ابری یا، Hosted PBX یک سرویس ارائه دهنده مدیریت تماس است. که کاربران می توانند؛ از طریق اینترنت با آن ارتباط برقرار کنند. خطوط ثابت داشته باشند. تماس بگیرند. منشی دیجیتال داشته باشند. از مکالمات خود گزارش تهیه کنند. و هیچ تماسی را از دست ندهند.
مزیت مرکز تلفن ابری چیست؟
در چند مورد، به مزایای آن خواهیم پرداخت.
1. مقرون به صرفه
شرکت هایی که از سرور های فیزیکی برای مرکز تلفن استفاده می کنند. علاوه بر سرور باید رک و تجهیزات جانبی آن را نیز تهیه نمایند. که این تجهیزات هزینه های جانبی را در کنار خرید سرور برای مدیران کسب و کارهای کوچک و متوسط به همراه دارد.
2. قابلیت جابجایی
امکان جابجایی و عدم تعلق به یک موقعیت مکانی از مزیت دیگر این میباشد. اگر از یک منطقه به منطقه ای دیگر انتقال پیدا کند. مرکز تلفن بدون لحظه ای اختلال به کار خودش ادامه میدهد. این مزیت، این امکان را می دهد. تا در شرایط بحرانی همچنان پاسخگوی مشتریان باشید.
3. کاهش هزینه های جاری
استفاده 24 ساعته تجهیزات از برق، استفاده از نیروی فنی با تجربه برای پشتیبانی اختصاصی و هزینه سرویس های دوره ای از جمله مواردی هستند. که با داشتن مرکز تلفن ابری به آنها نیازی نخواهید داشت. به همین دلیل هزینه های جاری شرکت کاهش پیدا خواهد کرد.
4. استفاده در زمان دورکاری
مرکز تلفن ابری به شما این امکان را می دهد. تا در هر شرایط هیچ تماسی را از دست ندهید. و ارتباطات غیر حضوری شما پایدار باشد.
5. پشتیبانی شبانه روزی
مراکز تلفن ابری در دیتاسنتری هستند. که گروهی به صورت شبانه روزی در حال بررسی عملکرد سرورها هستند. برق اضطراری آنها را تامین می کنند. و بصورت شبانه روزی آماده پشتیبانی و پاسخ گویی به مشکلات شما هستند.
6. ارتقای سیستم به ساده ترین روش
مرکز تلفن ابری به شما این امکان را می دهد. تا در کوتاه ترین زمان و با کمترین هزینه ممکن سرور خود را متناسب با نیاز سازمان خود ارتقا دهید.
7. انعطاف پذیری بالا
سازمان می تواند، در زمان استفاده از مرکز تلفن مجازی در سریع ترین زمان ممکن بدون خرید سخت افزار ویژگی جدیدی را متناسب با سیاست های جدید سازمان اضافه نماید.
8. صرفه جویی در وقت کارکنان بخش IT
برون سپاری و استفاده از سیستم تلفن ابری در سازمان می تواند بار پشتیبانی زیادی را از دوش کارمندان بخش IT بردارد و بهره وری سازمان را بیشتر و بهتر کند.