در این پست مزیت Hosted VoIP در مراکز تماس می پردازیم. باما همراه باشید.
همچنین میتوانید، برای کسب اطلاعات بیشتر از صفحه “ خط تلفن اینترنتی ” استفاده کنید.
Hosted VoIP
فناوری Hosted PBX تغییر بزرگی در صنعت VoIP بوده. که انعطافپذیری و مقیاسپذیری این سرویس، کسبوکارها را قادر میسازد، که بطور مداوم خدمات مشتری مداری خود را ارتقا دهند.
برای “ خرید اسکای روم ” به این صفحه مراجعه کنید.
✔ارائه خدمات 24 ساعته
سرویس تلفن Hosted PBX این امکان را فراهم میکند. تا کارشناسان مرکز تماس بدون حضور در شرکت، روی تلفن همراه خود با مشترکین در ارتباط باشند. همچنین میتوانند؛ تماسها جهت تضمین کیفیت خدمات ارائه شده، به مشترکین گزارش تهیه نمایند.
✔کاهش قبض تلفن
به دلیل رقابتی بودن فضا بین ارائه دهندگان سرویس Hosted VoIP و هزینه کمتر این فناوری، تعرفه Hosted PBX مقرون بصرفه تر از هزینه های مخابراتی میباشد. تعرفه این سرویسها به اپراتور ارائهدهنده آن بستگی دارد. اما هزینههای تماس درون شبکه رایگان و تعرفهها کمتر از سرویس مخابراتی محاسبه میشود. بهطورکلی استفاده از Hosted PBX بهشدت هزینههای جاری یک کسبوکار را کاهش میدهد.
✔از دست ندادن تماس
تنظیمات دقیقی که برای ایجاد صف و مسیریابی که در سرویس تلفن مبتنی بر Hosted PBX وجود دارد، تضمین این اصل است که هیچ تماسی از دست نخواهد رفت. علاوه بر این، تمام تماسهای ورودی ضبط میشود. و در صورت از دست رفتن تماس به کارشناسان و مدیران اعلام خواهد شد.
✔مقیاسپذیری
فناوری Hosted PBX خود را با نیاز و ملزومات کسبوکار در اسرع وقت تطبیق میدهد.
✔کیفیت بالا تماس
کیفیت صوت در سرویس تلفن Hosted PBX بهصورت HD است. در هر تماس صوتی با کیفیت HD ، اطلاعات دقیقتر و بیشتری برای پردازش مغز ارائه میشود. که روی عکسالعمل و تصمیمها اتخاذ شده تأثیر مستقیم میگذارد. تأثیر کیفیت HD زمانی قابل درک است که تماس تلفن بین دو نفر با زبان متفاوت برقرار میشود.