این مقاله در خصوص؛ سیستم گزارش دهی تلفن VoIP میباشد. برای اطلاعات بیشتر با وبوآپ همراه باشید.
“برای آگاهی بیشتر و همچنین؛ خرید خط تلفن ویپ با وبوآپ در ارتباط باشید.”
سیستم گزارش دهی تلفن VoIP
امروزه؛ از مهمترین مسائل در بهبود بخشی خدمات کسب و کار،میتوان به مدیریت و کنترل روابط با مشتریان اشاره کرد. با سیستم گزارش دهی تلفن VoIP این امکان فراهم شده. تا بتوانند بر تماسهای ورودی و خروجی سازمان نظارت کنند.
قابلیت های سیستم گزارش دهی تلفن VoIP
این سیستم، امکانات زیر را برای کسب و کارها فراهم میکند.
برای کد تخفیف اسکای روم به این صفحه مراجعه کنید.
+دریافت کردن گزارش ریزمکالمات
از امکانات این سیستم، میتوان به گزارش ریز مکالمات اشاره کرد. که یکی از روشهای دقیق برای بررسی عملکرد نیروهای سازمان است. مدیران میتوانند گزارش کاملی از ریز مکالمات و تعداد تماسها و مدت زمان پاسخگویی هر اپراتور تهیه کنند. و از عملکرد آن ها مطلع بشوند.
+مانیتورینگ و مشاهده تماس ها
از طریق پنل گزارشات تلفن ٰVoIP میتوان به صورت زنده بر تماسهای فعال و اپراتورهای در حال مکالمه نظارت کرد. و از اپراتورهای فعال و غیرفعال مطلع شد. همچنین ورود و خروج اپراتورها نیز از این پنل؛ مشاهده میشود.
+گزارش صف تماس ها
این سیستم قابلیت صف انتظار برای تماسگیرنده هارا نیز دارا است. با استفاده از این امکان، مشتریان با خطوط اشغال روبرو نمیشوند. و برای هر یک زمان انتظاری اعلام میشود. تا به اولین اپراتور وصل شوند. سیستم گزارش دهی VoIP امکان مشاهده مدت حضور، مدت زمان انتظار، تعداد تماسهای پاسخداده شده. و بدون پاسخ را برای مدیران فراهم میکند.
+نظرسنجی صوتی
با استفاده از سرویس تلفن VoIP این امکان برای تماسگیرنده وجود دارد. که انتقادات و پیشنهادات خود را در صندوق صوتی آن سازمان ضبط کند. دسترسی به این پیامهای ضبط شده. و پاسخگویی به آنها از طریق پنل گزارشات سیستم VoIP برای مدیران امکانپذیر است.
+دریافت گزارشات نموداری
یکی دیگر از مهمترین ویژگیهای تلفن VoIP، امکان تهیه گزارشات بهصورت نموداری است. تمامی تماسهای ورودی و خروجی، تماسهای بیپاسخ، تعداد تماسها و غیره به تفکیک روز، ساعت، اپراتور و دپارتمان به صورت نمودارهایی قابل مشاهده است.