سئو کردن صفحات دسته بندی سایت فروشگاهی چگونه است؟

سئو کردن صفحات دسته بندی سایت فروشگاهی چگونه است؟

این مقاله در خصوص؛ سئو کردن صفحات دسته بندی سایت فروشگاهی چگونه است؟ میباشد. برای اطلاعات بیشتر با وبوآپ همراه باشید.

“برای آگاهی بیشتر و همچنین؛ خرید خط تلفن ویپ با وبوآپ در ارتباط باشید.🌐📞

سئو کردن صفحات دسته بندی به چه صورت است؟سئو کردن صفحات دسته بندی سایت فروشگاهی چگونه است؟

دسته بندی محصولات و مطالب برای ایجاد یک ساختار مشخص و منظم در سایت ضروری است چون؛ ساختار سایت هم برای کاربران برای جستجو کردن بین مطالب و صفحات سایت و هم برای موتورهای جستجو اهمیت دارد. هنگامی که صفحات دسته بندی شده باشد. موتورهای جستجو درک بهتری از سایت خواهند داشت. و مستقیما روی سئو سایت تاثیر دارد. مراحل سئو کردن صفحات دسته بندی بصورت زیر میباشد:

  • بهینه کردن تجربه کاربری صفحه دسته بندی
  • بهینه سازی سرعت صفحات دسته بندی
  • نوشتن توضیحات برای سئو کردن دسته بندی فراموش نکنید.

✅برای “ خرید اسکای روم ” به این صفحه مراجعه کنید.✅

نحوه لینک سازی داخلی برای سئو دسته بندی محصولات

یکی از روش های دیگر برای افزایش قدرت صفحه، استفاده از تکنیک لینک سازی داخلی میباشد.

  • کمک گرفتن از منو لینک: صفحات دسته بندی سایت از مهم ترین صفحات سایت بوده  به همین علت می توانید لینک صفحه دسته بندی را در منو صفحه اصلی سایت قرار دهید. با این کار لینک سازی داخلی با هدفمندی بهتری انجام می شود.
  • از صفحات محصول لینک بگیرید: یکی دیگر از روش های سئو دسته بندی محصولات، لینک دادن از همه محصولات به محصولات جداگانه در هر محصول میباشد.
  • لینک دهی به مقالات: توانید به مقالات مبتدی و تخصصی سایت لینک بدهید. این لینک سازی داخلی باعث افزایش زماندگاری کاربر در سایت خواهدشد.
  • عنوان و توضیحات متای دسته بندی (Category) را سئو کنید.

آدرس URL صفحات دسته بندی را سئو کنید.

علت نوشتن آدرس URL مناسب برای صفحات کتگوری هم برای جستجو و درک بهتر موتورهای جستجو و هم به افزایش اعتماد کاربر و مخاطبان کمک می کند. مثلا؛ اگر سایت فروشگاهی دارید: برند محصول/اسم محصول/آدرس سایت.

سئو کردن صفحات دسته بندی سایت فروشگاهی چگونه است؟

تاثیرات چشمگیر BreadCrumbs

برد کرامب لینک هایی هستند. که به بازدید کنندگان هنگام جستجو، نشان می دهد در چه صفحه ای قرار دارند. که علاوه بر ایجاد یک ساختار مشخص و معین، باعث ایجاد یک لینک سازی قدرتمند روی صفحات محصول و روی صفحات اصلی سایت میشود. این لینک سازی ها باعث ورود سریع مخاطبان به صفحات دسته بندی می شود.

افزایش اعتبار صفحات با آپدیت کردن

چون خصلت گوگل کاربر محور بوده. و می خواهد جدیدترین و کاردبردی ترین جواب را به کاربر نشان دهد. به عنوان صاحب سایت باید آپدیت و بروز باشید. حتی وقتی که یک محصول جدید وارد می کنید، مقالات یا توضیحات قبلی را ویرایش می کنید، گوگل این اقدام را به روز رسانی تلقی می کند. و اعتبار بیشتری به صفحات دسته بندی می دهد. به همین علت بهتر است. محصولات و مقالات را یک باره منتشر نکنید. و در بازه های زمانی متفاوت انتشار دهید.

اشتباهات رایج در دسته بندی محصولات

گاهی ممکن است. اشتباهاتی در دسته بندی محصولات رخ دهد. که تاثیرات برعکسی برای سایت داشته باشد. اشتباهات رایج در categoty محصولات شامل:

  • ایجاد تگ و دسته بندی تکراری برای صفحات: یکی از بیشترین اشتباهاتی که در کتگوری محصولات استفاده می شود. استفاده از تگ و برچسب های تکراری برای صفحات دسته بندی مقالات یا محصولات میباشد. زمانی که از برچسب تکراری استفاده کنید. دو کلمه کلیدی یکسان خواهید داشت. که به اینکار Cannibalization گفته میشود. و باعث کاهش قدرت سئو سایت می شود. راه حل برای جلوگیری از این کار استفاده از “تکنیک No Index” کردن است. با این راه حل گوگل صفحه دسته بندی را بررسی و ایندکس نمی کند و فقط مقاله را با یک کلمه بهینه می کند.
  • ایجاد کردن صفحات دسته بندی خالی: برخی از سئوکاران براین باورند. ایجاد صفحات با کتگوری های جدا در اوایل کار باعث آسان تر شد کار خواهد شد. اما اینکار باعث ایجاد صفحات خالی سئو (opphan page) شده. و قدرت سئو سایت کاهش پیدا می کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسکرول به بالا