دستیار مجازی هوشمند چیست؟

دستیار مجازی هوشمند چیست؟

در این پست به دستیار مجازی هوشمند چیست؟ می پردازیم. پس با وبوآپ همراه باشید.

همچنین می‌توانید، برای کسب اطلاعات بیشتر از صفحه “ خط تلفن اینترنتی ” استفاده کنید.


دستیار مجازی هوشمند یا IVAدستیار مجازی هوشمند چیست؟

دستیار مجازی هوشمند (IVA) که کوتاه شده عبارت، Intelligent Virtual Assistant میباشد. و از هوش مصنوعی استفاده می‌کند. تا کاربران سریع تر به پاسخ سوالات خود برسند.

این پلتفرم‌ ها از پردازش زبان طبیعی که NLP نام دارد. استفاده می‌کند. و به کامپیوتر ها کمک کرده. تا متن و کلمات گفتاری مشابه انسان را درک کنند.

✅برای “ خرید اسکای روم ” به این صفحه مراجعه کنید.✅

کارایی دستیارهای مجازی هوشمند چگونه است؟

برخی از کاربران که از گزینه مبتنی بر متن استفاده می‌کنند. ممکن، فکر کنند که به کارشناس پیام می‌دهند. اما در واقع؛ کلماتی را که کاربر می‌گوید. یا تایپ می‌کند. همزمان توسط زبان NLP پردازش می‌شود. و آن‌ را به دیتای دیجیتالی تبدیل می‌کند. که نرم‌افزار می‌تواند تحلیل کند. این نرم‌افزار از یک الگوریتم ابتکاری تشخیص گفتار برای پیداکردن نزدیک‌ ترین پاسخ استفاده می‌کند.

دستیار مجازی هوشمند چیست؟

دستیار مجازی هوشمند (IVA) برای خدمات مشتریان

  • تجربه مشتری شخصی
  • کاهش زمان انتظار
  • خدمات شبانه‌روزی
  • بهره‌وری بهبودیافته

دستیار مجازی هوشمند چیست؟

نحوه استفاده مشاغل از دستیار مجازی هوشمند چگونه است؟دستیار مجازی هوشمند چیست؟

دستیار مجازی هوشمند (IVA) می‌توانند، برای کمک به مشتریان و کارمندان مثل؛ کمک به تسریع فروش آنلاین، مجموعه‌ها،مرکزهای تماس و پشتیبانی ارتباط با مشتری مستقر شوند. این ابزارها در سراسر صنایع از خرده‌فروشی استاندارد و تجارت الکترونیک گرفته. تا مراقبت‌های بهداشتی، خودرو و سایر بخش‌های تجاری متمرکز بر مشتری استفاده می‌شوند.

برای مثال؛ Westar Energy، بزرگ‌ترین شرکت خدمات شهری در کانزاس، به IVAها روی آور.د تا زمان صرف شده توسط کارشناسان خود را برای هر تماس کاهش دهد. و خدمات خود به مشتریان را بهبود بخشد. Westar با استفاده از این ابزارها بهتر توانست حجم تماس رو به رشد خود را مدیریت کند.

IVA راه‌های جدید و منحصربه‌فردی را برای حل چالش‌های مشتری در اختیار مشاغل قرار می‌دهند. امروزه مردم به صحبت با سیستم‌های خودکار برای یافتن راه‌حل عادت کرده‌اند. و استفاده از این قابلیت‌ها در سال‌های آینده رو به رشد خواهد بود. مشاغلی که عملیات خدمات مشتری بزرگی دارند، باید سرمایه‌گذاری در این فناوری و کشف راه‌هایی را که می‌تواند به آن‌ها در بهبود عملیات و کارایی و درعین‌حال خدمت‌رسانی به مشتریان کمک کند، در نظر بگیرند.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسکرول به بالا