تفاوت بین Call Forwarding و Call Transfer

تفاوت بین Call Forwarding و Call Transfer

این مقاله در خصوص؛ تفاوت بین Call Forwarding و Call Transfer میباشد. برای اطلاعات بیشتر با وبوآپ همراه باشید.

“برای آگاهی بیشتر و همچنین؛ خرید خط تلفن ویپ با وبوآپ در ارتباط باشید.🌐📞


 ارسال تماس (Call Forwarding) و انتقال تماس (Call Transfer)

باتوجه به اینکه ارسال تماس (Call Forwarding) و انتقال تماس (Call Transfer) شبیه هم به‌ نظر می آیند. اما درواقع؛ متفاوت هستند. و هریک برای اهداف خاصی طراحی شده‌اند. در ادامه به توضیحات بیشتر می پردازیم.

⭐برای کد تخفیف اسکای روم به این صفحه مراجعه کنید.⭐

انتقال تماس (Call Transfer) چیست؟

انتقال تماس هنگامی رخ میدهد. که تماس گیرنده؛ با نماینده صحبت می‌کند. و بعد از آن به نماینده دیگری هدایت می‌شود. یعنی، نماینده اول تماس را به نماینده دیگر انتقال می‌دهد. سیستم انتقال تماس برای مشاغل، زمانی کارآمد است. که مشتری با شماره سازمانی آن شغل تماس بگیرد. تا درخواست خود را مطرح کند. پس از صحبت، این تماس از نماینده به واحد مربوطه منتقل می‌شود.

تفاوت بین Call Forwarding و Call Transfer

انواع انتقال تماس (Call Transfer)

حال؛ قابلیت انتقال تماس را می‌ توان به دو دسته تقسیم کرد.

۱. انتقال گرم:

وقتی مشتری در مورد موضوعی تماس می‌گیرد. که نماینده “الف” نمی‌تواند آن را حل کند. نماینده “الف” می‌تواند مشتری را در حالت Hold قرار بدهد. و با واحد مرتبط تماس بگیرد. زمانی که نماینده “الف” نماینده واحد مربوطه را در مورد نگرانی‌های خاص مشتری مطلع کرد، تماس را به آن نماینده منتقل می‌کند. با روش، انتقال گرم مشتری دیگر نیازی به بیان مجدد مشکل خود ندارد. و مشکل او بطور کامل توسط واحد مربوطه برطرف میشود.

۲. انتقال سرد:

انتقال تماس سرد شامل انتقال مستقیم تماس به نماینده یا بخش مربوطه است. بدون اینکه در ابتدا سخنی با نماینده مورد‌نظر داشته باشید. وقتی حجم تماس‌ های دریافتی زیاد باشد، انتقال سرد بسیار کارآمد است. در این نوع انتقال تماس، مشتری ابتدا مساله خود را بیان می‌کند. و اپراتور او را به واحد مربوطه هدایت می‌کند. اما پیش از انتقال تماس با نماینده واحد مربوطه صحبت نمی‌کند. بنابراین؛ مشتری می بایست، مجددا درخواست و مشکل خود را مطرح کند.

تفاوت بین Call Forwarding و Call Transfer

ارسال تماس (Call Forwarding) چه معنی دارد؟

ارسال تماس قابلیتی بوده. که به گیرنده اجازه می‌دهد. تا بدون اینکه مکالمه‌ای رخ دهد تماس را به شماره دیگری هدایت کند. مشاغل با بهره‌مندی از این قابلیت می‌توانند تماس‌های سازمانی خود را به واحدهای مربوطه هدایت کنند. و هیچ تماسی را از دست ندهند. این قابلیت باعث شده، ارسال تماس‌ها به داخلی‌های مشخص در ساعات غیرکاری و روزهای تعطیل را نیز را فراهم کند. دستگاه شما چه تلفن ثابت، چه تلفن همراه و چه IP Phone باشد، می‌توانید با شماره سازمانی خود، در هر نقطه از کشور و در هر زمان تماس بگیرید. و بدون محدودیت مکانی، حتی بعد از ساعت کاری به تماس‌ها پاسخ دهید.

زمان استفاده از قابلیت ارسال تماس (Call Forwarding)

ویژگی انتقال تماس هم برای مشاغل و مشتریان بسیار کارآمد است. افراد می‌توانند از این امکانات برای ارسال تماس به شماره جایگزین یا شماره‌های در دسترس استفاده کنند.

انواع انتقال تماس (Call Forwarding)

مشاغل می‌توانند به روش‌های مختلفی تماس‌های سازمانی خود را هدایت کنند.

۱. تماس‌ را به نماینده موجود هدایت می‌کند. ۲. تماس را به تمام اعضای تیم ارسال می‌کند.

هر دو قابلیت انتقال تماس  (Call Transfer) و ارسال تماس (Call Forwarding)، برای اطمینان از تجربه عالی مشتری بسیار مهم هستند. جدا از تفاوت‌های ذاتی آن‌ها، هر دو قابلیت به بهبود عملکرد کسب‌وکارها در پاسخگویی به مشتریان و از دست‌ ندادن تماس‌ها کمک بسزایی می‌کنند.

تفاوت بین Call Forwarding و Call Transfer

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسکرول به بالا