این مقاله؛ در خصوص امکانات ویپ VoIP در چیست؟ میباشد. برای آگاهی بیشتر از این موضوع، همراه وبوآپ باشید.
“همچنین میتوانید، برای کسب اطلاعات بیشتر از صفحه “ خط تلفن آسیاتک ” استفاده کنید.”
☁📞ویژگی و امکانات ویپ چیست؟
امکانات VOIP از جهات مختلفی قابل بررسی می باشد. از مهمترین ویژگی های آن، تماس اینترنتی و کاهش هزینه تلفن و پیامدهای تماس اینترنتی میباشد. تماس اینترنتی غیر از کاهش هزینه ها سهولت تماس های تلفنی را به دنبال دارد.
با شماره گیری داخلی می توانید، یک تماس تلفنی را با همکاران خارج از دفتر برقرار کنید. و اختصاص یک شماره تماس میتوان با فرد مورد نظر، در هر جایی که باشد. تماس تلفنی را برقرار نمود. و از به خاطر سپردن چندین شماره برای تماس با یک نفر رهایی پیدا کرد. تماس تصویری، VOICEMAIL و نرم افزارهای تلفنی از دیگر قابلیت ها و ویژگی های VOIP می باشد.
✅مزایای سیستم ویپ چیست؟
سیستم VoIP به عنوان مرکز تلفن و یا مرکز تماس برای یک شرکت مزایای متنوعی را به همراه دارد. مثل؛ ضبط مکالمات، صندوق صوتی یا همان VOICEMAIL، منشی تلفنی دیجیتال (IVR)، گزارشات تماس و بسیاری امکانات دیگر سیستم ویپ را به یک سیستم تلفنی همه جانبه با ابزارهای مدیریتی بسیار حرفه ای تبدیل کرده است.
سازمان ها و شرکت ها از قابلیت بینظیر نرم افزارهای تلفنی می توانند، در جهت مکانیزه کردن. و اتوماسیون نمودن ارتباطات مشتریان با کارشناسان فروش و یا سرپرست ها و مدیران پروژه استفاده نمایند. و قابلیت هایی مانند؛ سیستم کد رهگیری تلفنی، اطلاع خودکار وضعیت کالا به مشتری، احراز هویت تلفنی و …. استفاده نمایند.
این نرم افزارهای تلفنی نقش به سزای در مدیریت و صرفه جویی در هزینه های منابع انسانی و بهینه سازی پاسخگویی به مشتریان و بهره ور نمودن فرایندها ایفا می نمایند.
📜امکانات شاخص ویپ چیست؟
- موزیک انتظار
- فکس مجازی
- ضبط مکالمات
- دسته بندی تماس ها (ایجاد دپارتمان)
- سرویس مزاحم نشوید (DND)
- انتقال مکالمه (یک مرحله ای و دو مرحله ای)
- کنفرانس چند نفره
- صف مکالمات
- صندوق صوتی (ویس میل)
- داخلی قابل انتخاب (سه رقمی یا چند رقمی)
- تعریف ساعت کاری و غیر کاری
- دسترسی از راه دور
- مکالمه دوطرفه با استفاده از اینترنت
- ثبت گزارشات
- مانیتورینگ زنده اتفاقات سیستم
- دفترچه تلفن
- ارسال پیام صوتی