با درود فراوان خدمت همراهان همیشگی وبوآپ همراه شما هستیم، با آموزش جدید دیگری درباره؛ استفاده از داده ها برای بهینه سازی نرخ تبدیل
برای بهره مندشدن از کد تخفیف اسکای روم میتوانید، از این صفحه اقدام نمایید.
ارزیابیِ نتایجِ تحقیق از مشتری
تحقیقهای انجام شده بر روی مشتریان بسیار ارزشمند هستند. زیرا؛ به شما امکان میدهند با بازدیدکنندگانی صحبت کنید، که اکنون دیگر مشتری شما محسوب میشوند.
با پرسیدن سوالاتِ درست از مشتریان میتوانید بفهمید چه چیزی مانع خریدشان شده است. همچنین می توانید بفهمید چه چیزی در نهایت آنها را ترغیب به خرید محصول شما کرده است. این اطلاعات موانعی را به شما نشان میدهند که میتوانید با تهیه محتوا یا سایر اقدامات فنی و نرمافزاری آنها را برطرف کنید. همچنین، این کار نکاتی کلیدی دربارهی فروش محصولتان را فاش میسازد، که این نکات مشتریان را به خرید ترغیب میکنند.
هنگام ارزیابی پاسخهای کاربران به دنبال این سه مولفه باشید.
+الگوها
نخستین چیزی که در پاسخ مشتریان باید بیابید؛ الگوهای تکرارشونده است. آیا یک مزیت کلیدی هست. که مکرراً در پاسخهای اکثر مشتریان از آن یاد شده است؟ آن را جایی یادداشت کنید.
+اعتراضات
مولفه دومی که در پاسخها باید به دنبال آن باشید اعتراضات است. چه موانع خاصی هست که مانع از انجام خرید شده. و مشتریان آنها را ذکر کردهاند؟ این موانع، نقاط کلیدیای هستند، که باید در وبسایت و صفحات فرود خود برای آنها چارهاندیشی کنید.
+زبان
کلمات استفاده شده توسط کاربران، منبعی عالی برای تهیه عبارات و شعارهایی است. که بعداً در متون و محتواهای خود میتوانید، به کار ببرید.
اما اعتراضات!
با استفاده از فرمهای وبسایت Qualaroo میتوانید، بفهمید آیا این مشکل برای اکثر کاربران وجود دارد یا خیر. البته همین حالا هم میدانید دست کم بخشی از کاربران شما احتمالا از وجود این سیاست آگاه نیستند. و میتوانید صفحات خانگی و فرود خود را در نسخهای دیگر با این سیاست نیز بسازید و آزمون A/B انجام دهید.
ابزارهای تحقیقی موجود در Qualaroo به شما کمک میکند، بفهمید چه مشکلاتی مانع از انجام خرید توسط بازدیدکنندگان وبسایتتان میشود.
بررسی نتایج تحقیقات درون-سایتی
گام بعدی مراجعه به نتایج حاصل از تحقیقات درون-سایتی است. نمونههایی از این پژوهشها را مجددا میتوانید در وبسایت Qualaroo بیابید. با استفاده از این فرمها میتوانید، درباره تجربه مشتری از وبسایتتان، بهخصوص درباره موانع خرید، اطلاعات ارزشمندی کسب کنید. همچنین؛ متوجه خواهید شد آیا قیمت، هزینههای ارسال یا فهم اشتباه از محصول مانع انجام خرید شدهاند یا خیر.
در ادامه چند مثال از انواع سوالاتی که باید در تحقیق درون-سایتی خود بپرسید معرفی میشود:
- آیا چیزی هست که در این صفحه بخواهید و پیدا نکرده باشید؟
- آیا در این صفحه چیزی باعث سردرگمی شما شده است؟
- آیا سوالی در این مرحله دارید؟
- بزرگترین دغدغه شما در رابطه با انجام خرید چیست؟
- اصلیترین مانعی که شما را از انجام خرید منصرف میکند چیست؟
- دوست دارید در این صفحه چه چیزهای دیگری را مشاهده کنید؟
- چطور میتوانیم به شما کمک کنیم؟
- چرا امروز سفارش خرید خود را تکمیل نکردید؟
- برای متقاعده کردن شما به تکمیل فرآیند خرید چه باید میکردیم؟
- بزرگترین مشکلی که میتوانیم در حل آن به شما کمک کنیم چیست؟
- در راهکار ایدهال خود برای این مشکل، به دنبال چه چیزهایی هستید؟
- برای متقاعد کردن شما به خرید چه چیزهای دیگری را باید در این صفحه قرار بدهیم؟
تقریبا همان کاری را انجام میدهید که در مورد پاسخ تحقیقات معمولی انجام میدهید: به دنبال الگوها میگردید، اعتراضات را شناسایی میکنید. و به ادبیات استفاده شده، توسط کاربر توجه میکنید.
برای خرید کلاس آنلاین اسکای روم میتوانید، در این صفحه اقدام نمایید.