Average Handle Time چیست و چگونه میتوان زمان آن را کاهش داد؟

Average Handle Time چیست و چگونه میتوان زمان آن را کاهش داد؟

در این پست به Average Handle Time چیست و چگونه میتوان زمان آن را کاهش داد؟ می پردازیم. پس با وبوآپ همراه باشید.

همچنین می‌توانید، برای کسب اطلاعات بیشتر از صفحه “ خط تلفن اینترنتی ” استفاده کنید.


میانگین رسیدگی به هر تماس

در تلفن‌ های سازمانی میانگین رسیدگی به هر تماس (Average Handle Time) یا همان AHT، یکی از مهم‌ترین معیارهای مرکز مدیریت تماس بوده است. AHT در اندازه‌گیری میانگین، مدت زمانی میباشد. که برای کمک به مشتری صرف می‌شود. در برخی، شرکت‌ها After Call Work (ACW) را در محاسبه AHT قرار می‌دهند. ACW مدت‌ زمان متوسط بعداز هر تماس بوده. که نماینده برای انجام پردازش اعم از ورود دیتاها و آپدیت، برنامه‌ریزی پیگیری‌ها و … پس از تماس انجام می‌دهد.

Average Handle Time چیست و چگونه میتوان زمان آن را کاهش داد؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسکرول به بالا