توزیع خودکار تماس در تلفن‌های مجازی چیست؟

توزیع خودکار تماس در تلفن‌های مجازی چیست؟

این مقاله؛ در خصوص توزیع خودکار تماس در تلفن‌های مجازی چیست؟ میباشد. برای آگاهی بیشتر از این موضوع، همراه وبوآپ باشید.🌸

“همچنین می‌توانید، برای کسب اطلاعات بیشتر از صفحه “ خط تلفن آسیاتک ” استفاده کنید.🌐☎”


توزیع خودکار تماس در تلفن‌های مجازی چیست؟🎧Automatic Call Distribution یا توزیع خودکار تماس

ACD مخفف عبارت، Automatic Call Distribution میباشد. این عمل یک ویژگی برای هدایت نمودن تماس ها به طور خودکار به بخش های تجاری است.

📞مزیت مهم توزیع خودکار تماس در تلفن مجازی:

+حذف انتقال‌ های غیرضروری تماس
+جلوگیری از افزایش مدت‌ زمان نگهداری مشتریان
+افزایش نرخ پاسخ‌گویی اولین تماس‌ها با اتصال خودکار مشتریان

❓استفاده از ACD چه سودی دارد؟

این برنامه در کاهش هزینه‌های عملیاتی و همچنین؛ میزان رضایت مشتری و حل مشکلات مشتری در زمان کوتاه‌. و تعداد تماس‌های از دست رفته. نیز کمک میکند. تا این تماس ها به حداقل برسند.

❓عملکرد این برنامه چگونه میباشد؟

خب؛ با سه مسیر توزیع خودکار تماس که توسط سیستم آغاز شده است. شروع میشود. که در متن پایین این مراحل ذکر میشوند:

  1. شناسایی کردن مشتری ها باتوجه به پارامترهای تعیین‌ شده.
  2. مرتب کردن تماس‌گیرندگان به صف‌های تماس
  3. مسیریابی تماس‌های مشتری به واحدها

توزیع خودکار تماس در تلفن‌های مجازی چیست؟

❓چگونه شناسایی و دسته بندی میشوند؟

نحوه شناسایی و مرتب‌سازی تماس‌گیرندگان بستگی به الگوریتم مسیریابی مشخص شده. توسط کسب‌وکار مورد نظر دارد. در مواقع شناسایی، مشتری در صف انتظار تماس باید قرار بگیرد.

+ مسیر یابی درست (اطلاعاتی مانند، کدهای منطقه و سایر داده‌های مشترکین که از طریق شماره‌گیری مستقیم، (DID) شماره تماس‌گیرنده، سرویس شناسایی شماره‌گیری شده (DNIS) جمع‌آوری شده است.)
+ زبان مورد نظر تماس‌گیرنده
+ تماس‌گیرنده به‌عنوان مشتری VIP تعیین‌شده است. یا خیر

توزیع خودکار تماس در تلفن‌های مجازی چیست؟

✅موارد توزیع خودکار تماس:
  • توزیع بر مهارت: این مورد برای مشتریانی می باشد. که با توجه به مهارت و تخصص به بخش ها وصل می شود.
  • توزیع سفارش ثابت: برای تماس های مشتریان به طور مرتب و با ترتیب صورت میگیرد.
  • توزیع زمان بیکاری: این مورد نیز، برای تماس ها در زمانی که اپراتور تماسی را دریافت نکرده. به آن تماس متصل می شود.
  • توزیع به طور همزمان: این بخش؛ برای افرادی است. که می خواهند. در مدت کوتاهی در صف حضور داشته باشند. که در این بخش کارشناس بطور همزمان به تماس ها پاسخ میدهد.
  • توزیع گردشی: برای تماس هایی است. که با مسیر یابی در تیم فروش از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند.
  • توزیع بر زمان: این مورد نیز، در زمانی که از راه دور کارمندان در حال خدماتدهی می باشند، است. و تماس ها را با توجه به منطقه و مکان پاسخگو میشوند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسکرول به بالا