شنود تماس یا Call Whisper چیست؟

شنود تماس یا Call Whisper چیست؟

برای مطلع شدن از موضوع؛ شنود تماس یا Call Whisper چیست؟ همراه وبوآپ باشید.

⭐همچنین می‌توانید، برای کسب اطلاعات بیشتر از صفحه “ خط تلفن آسیاتک ” استفاده کنید.


🎧شنود تماس یا Call Whisper:شنود تماس یا Call Whisper چیست؟

Call Whisper قابلیتی در مدیریت تماس می باشد. که در تلفن های مجازی و ابری دیده می شود. درواقع؛ ویژگی جزئیات کاربر تماس گرفته را ارائه می دهد. تا کارکن مورد نظر متوجه موضوع تماس گیرنده شود. استفاده از این قابلیت در جهت آموزش و راهنمایی افراد تماس در زمان تماس با کاربران در رضایت آن ها و رونق و بهبود هرچه مناسب تر تماس های تلفنی می شود.

شنود تماس می تواند، منبع را نیز شناسایی کند. و در اختیار کارکنان شرکت قرار دهد. و این قابلیت در اعلام اینکه چه کسی با چه شماره ای و از چه سازمانی تماس حاصل نموده را نیز به کارمندان برساند. در بسیاری از مرکز تماس ها جهت رد یابی تماس برای نظارت در کیفیت استفاده می شود.  تمامی کسب و کارها دوست دارند، که به نحو احسنت تماس برقرار شده. با شرکت آن ها پاسخ داده شود ‌. پس مدیران برای نظارت پاسخگویی اپراتور ها به شنود تماس احتیاج دارند. تا در صورت داشتن موارد از کمی و کاستی به آن ها تذکر لازم را بدهند.

✅قابلیت های مهم شنود:

با شنود تماس می توانید، تماس های گرفته شده. با سازمان را به خوبی و با توجه به اهمیت آن ها الویت بندی کنید. این موضوع که تمامی مشترکین که با سازمان تماس میگیرند. مهم هستند. روشن است. که یک تعداد از تماس ها وجود دارند. که در اولویت می باشند. و از طریق شنود می توان، این اولویت ها را مشخص نمود. و پاسخ دهی سریع به این نوع تماس ها داشت.

پاسخ دهی به تماس های به درد نخور باعث می شود. تا وقت اکثر کارکنان گرفته شود. سرعت در کارها کاهش یابد. که با شنود تماس می توانید، از پاسخ دهی به این تماس های بی ربط جلوگیری نماید. و وقت را برای کارمندان خود بخریم.

شنود تماس باعث می شود. جزئیات زیادی را درباره ی فردی که با ما تماس گرفته بدانیم. و نوع ارتباط با آن ها را تشخیص دهیم. و این فناوری می‌تواند، کلیدواژه‌هایی را که مشتری برای یافتن تجارت شما استفاده کرده است. جمع‌آوری کند. که مزیت بزرگ برای اهداف بازاریابی شما است. پیام شامل کلمه کلیدی است. و به کارشناسان بینش کافی برای شخصی‌سازی تعاملات با فردی که از آن شماره تلفن تماس می‌گیرد، ارائه می‌دهد. که باعث رضایت بیشتر مشترک شما خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسکرول به بالا