آموزش اتصال سانترال تلفن به crm

آموزش اتصال سانترال تلفن به crm

در این بخش از مقاله، قصد داریم. به موضوع؛ آموزش اتصال سانترال تلفن به crm بپردازیم. پس با وبوآپ همراه باشید.

⭐همچنین می‌توانید، برای کسب اطلاعات بیشتر از صفحه “ خط تلفن اینترنتی ” استفاده کنید.⭐


آموزش اتصال سانترال تلفن به crmCRM چیست و چه اهداف دارد؟

CRM به معنای ارتباط گرفتن با مشتری میباشد. این نرم افزار جهت یکپارچگی و جمع آوری اطلاعات بدون مشکل و نقصی ساخته شده است.

crm دارای چه ویژگی هایی است؟

  • سود آوری با فروش زیاد
  • شناسایی مشتری و داشتن اطلاعات از شرایط فعلی بازار
  • بازاریابی
  • جمع آوری اطلاعات در زمان کم
  • دسترسی راحت به اطلاعات مشتری
  • مشتریان به هدف شما جهت می دهد.
  • یک سازمان اطلاعاتی پیشرفته دارید.
  • راندمان بیشتر می شود
  • سی آر ام توانایی خودکار در کارهای روزمره و کمک به کارها را میکند.
  • ثبت روادید
  • ثبت اطلاعات
  • ذخیره ی تمامی فایل های صوتی با مشتریان
  • نگهداری از تمامی اطلاعات
  • توانایی طبقه بندی کردن مشتریان براساس خصوصیات و شرایط آن ها

هدف از وجود نرم افزار crm؛ به دست آوردن اعتماد و رضایت مشتریان و داشتن سود زیاد، ارتباط گرفتن صحیح و موفق، داشتن درآمد بالا میباشد.

آموزش اتصال سانترال تلفن به crm

انواع CRM:

1 . استراتژیک
2 . تعاملی
3 . تحلیلی
4 .عملیاتی

این یک نرم افزار مهم و پرکاربرد با امکانات فوق العاده میباشد. که داشتن آن در کسب و کارها باعث موفقیت شده. و یک راه موفق برای فروش نیز، است.

اتصال سانترال به CRM:

باعث شده؛ ارتباط درستی با مشتری برقرار کنیم. و همچنین؛ از قابلیت های زیادی در کارهایمان برخوردار شویم.

قابلیت اتصال سانترال به CRM:

1. در زمانیکه قبلا مشتری با ما تماس گرفتید. و اطلاعات خود را و شرایط خود را بازگو کردید. با Crm پس از تماس مجدد به طور خودکار اطلاعات به نمایش در می آید . که باعث میشود. به تمامی اطلاعات تماس گیرنده بدون معطلی برسید. و اینکار در وقت نیز صرفه جویی میکند. این اطلاعات نظیر تاریخ دقیق و حتی ساعت تماس میباشد.

2. در زمانیکه مشتری تماس گرفته باشد. و اگر این تماس بصورت بی پاسخ باشد. با ثبت تاریخ دقیق به نمایش در می آید.

3. امکان ثبت نمودن تماس مشتریان با هرکارمندی که به آن وصل شده.

4. امکان داشتن یادآور

5. امکان ثبت یادداشت

پس ما با اتصال سانترال به این نرم افزار می توانیم؛ پس از هر تماس مشتری اطلاعات را دقیق از آن به دست بیاوریم. درواقع، یک سیستم موفق در نوع برخورد با مشتری باعث پیشرفت در نحوه  برخورد با افراد و به دست آوردن اعتماد لازم را فراهم میکنند با این، بی نظمی در پیگیری ها و آشفتگی و همچنین؛ تلف شدن زمان از بین می رود.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسکرول به بالا