ارزش‌ هایی که دنیای برندینگ شما را زیر و رو میکنند!

ارزش‌ هایی که دنیای برندینگ شما را زیر و رو میکنند!

درود فراوان خدمت همراهان عزیز و همیشگی وبوآپ همراه شما هستیم، با آموزشی دیگر درباره؛ ارزش‌ هایی که دنیای برندینگ شما را زیر و رو میکنند!

⭐برای بهره مندشدن از کد تخفیف اسکای روم میتوانید، از این صفحه اقدام نمایید.⭐


ارزش‌ها در زندگی افراد چه جایگاهی دارند؟

ارزش‌ها تعیین می‌کنند، که چه چیز برای افراد مهم است. و افراد را هدایت می‌کنند. تا مطابق با آنها انتخاب‌ کند. به عبارت دیگر شما در تمام لحظات زندگی مشغول “انتخاب کردن” هستید.


چرا پرداختن به ارزش‌ها در برندینگ ضروری است؟ارزش‌ هایی که دنیای برندینگ شما را زیر و رو میکنند!

قلب تپندۀ برندینگ شما “ارزش‌های برند شما” است. دقیقا همین باعث می‌شود، برند شما هویت پیدا کند. مهم‌ترین مسئله‌ این است. که ارزش‌ها در برندینگ دقیقا همان تاثیری را دارند، که در دنیای واقعی ما می‌گذارند. تاثیر فوق‌العاده که جهان کسب وکارتان را تغییر می‌دهد. با انتخاب یک ارزش شما یک هویت برند مشخص پیدا می‌کنید.


ارزش‌ها کجای دنیای برندینگ قرار دارند؟

ارزش‌های برند شما نقطه شروع همه چیز هستند. در حقیقت این ارزش‌های شما هستند، که اساس و بنیاد کسب و کار شما را تشکیل می دهند. شما با ایجاد ارزش‌هایی مشخص یک موتور محرک قوی در دنیای بیزینس خود ایجاد می‌کنید. این موتور محرک برای بسیاری از آدم‌ها انگیزۀ حرکت و انتخاب برند شما را ایجاد می‌کند.


ارزش‌ها چگونه در ارزشگذاری مادی یک برند تاثیر می‌گذارند؟

برندها در حقیقت شامل ارزش های مادی مهمی هستند. سایت interbrand.com سالیانه برندهای مختلف را از نظر ارزش مادی رتبه‌بندی می‌کند. اگر رنک برندها در 2017 این سایت را بررسی کنیم، می‌بینیم شرکت اپل با ارزشی بیش از  180 میلیارد دلار در صدر این جدول است.

ارزش‌ هایی که دنیای برندینگ شما را زیر و رو میکنند!


چگونه ارزش‌ها باعث می‌شوند، مشتریان برند شما را انتخاب کنند؟

ارزش ها مهم‌ترین موتورهای محرک آدم ها هستند؛ بخصوص زمانی که پای انتخاب کردن درمیان باشد. هنگام انتخاب یک محصول یا سرویس هم وضع به همین صورت است.


چگونه ارزش‌های برند خود را تعریف کنیم؟

برای بسیاری از شرکت‌ها و برندها تعریف کردن ارزش‌ها یکی از مهم‌ترین دغدغه‌هاست. اینکه چطور، چگونه و کجا ارزش‌هایشان را بیان کنند؛ اینکه مردم چگونه بفهمند که آنها برای چه ایستاده‌اند.

ارزش‌ هایی که دنیای برندینگ شما را زیر و رو میکنند!

1- ارزش‌های حقیقی برند خود را کشف کنید.

شما باید آوازی بخوانید که با تمام صداهای دیگر متفاوت است. این باعث می‌شود که سرها به سمت شما بچرخند. و نگاه آدم‌ها به شما بیافتد. در غیر اینصورت صدای شما در میان تمام همهمه‌های دیگر گم می‌شود. انتخاب ارزش‌های متداولی مانند؛ “قابل اعتمادبودن”، “آن‌تایم بودن”، “صداقت” و چیزهایی از این قبیل نمی‌تواند، شما را از دیگران متمایز کند. مگر اینکه به شیوه‌ای متفاوت به این ارزش‌ها بپردازید.

2- یک “نه‌” محکم قدرتمندتر از هزاران بله است!

تمام انقلاب‌ها در جهان با یک نه‌ی بزرگ شروع می‌شوند. نه به شرایط فعلی! این نه قدرت زیادی دارد. به سرعت در میان تمام آدم‌ها اپیدمی می‌شود. “نه” آنچنان قوی است، که می‌تواند تمام پایه‌های حکومتی که سال‌ها حکمرانی می‌کرد را؛ سست کند.

ارزش‌ هایی که دنیای برندینگ شما را زیر و رو میکنند!

3- چیزی داشته باشید که پای آن بایستید.

ارزش‌های شما باید اولین تصویر مشتریان شما از برند تان باشند. باید آنقدر شفاف ارزش‌هایتان را فریاد زده باشید که مشتریان شما با اولین فکر به نام شما بتوانند آن را به یاد بیاورند.

4- روی ارزش‌هایتان پافشاری کنید. و بارها و بارها تکرارشان کنید

پس از پیدا کردن ارزش‌هایتان مهم‌ترین چیزی که وجود دارد این است که به طور پیوسته باید بر روی ارزش‌هایتان پافشاری کنید. چراکه شما قصد دارید یک باور را در میان آدم‌ها ایجاد کنید. این نمونه بسیار مناسبی از پیوستگی و تداوم یک ارزش در یک برند است.

⭐برای خرید کلاس آنلاین اسکای روم میتوانید، در این صفحه اقدام نمایید.⭐


 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسکرول به بالا