استفاده از ایموجی‌ها و تاثیر آن در نتایج جستجوی گوگل و سئو 🔎

استفاده از ایموجی‌ها و تاثیر آن در نتایج جستجوی گوگل و سئو 🔎

با درود فراوان خدمت همراهان همیشگی وبوآپ🌼 همراه شما هستیم، با آموزش درباره؛ استفاده از ایموجی‌ها و تاثیر آن در نتایج جستجوی گوگل و سئو 🔎

⭐برای بهره مندشدن از کد تخفیف اسکای روم میتوانید، از این صفحه اقدام نمایید.⭐


در این مقاله، ما به شما می‌گوییم؛ که چطور می‌توانید به کمک ایموجی‌ها، رتبه گوگل بهتری داشته باشید😉

📜اسنیپت گوگل چیست؟

زمانی که شما در گوگل چیزی را جستجو می‌کنید، 10 نتیجه در صفحه اول برای شما نمایش داده می‌شوند. هر نتیجه شامل یک عنوان، یک آدرس اینترنتی و چند خط توضیح است. به عنوانی که در گوگل نمایش داده می‌شود، اصطلاحاً عنوان سئو یا عنوان متا (Meta Title) می‌گویند. توضیحات نمایش داده شده، در گوگل هم با نام توضیحات متا (Meta Description) شناخته می‌شوند. کلیت یک نتیجه نیز اسنیپت (Snippet) نام دارد.

استفاده از ایموجی‌ها و تاثیر آن در نتایج جستجوی گوگل و سئو 🔎


داستان دوستی‌ها🤝🏻 و دشمنی‌های⚔ گوگل با اموجی‌ها!

گوگل زمانی به ما اجازه می‌داد از ایموجی‌ها در اسنیپت خود استفاده کنیم. اما در سال 2015، به دلیل سوء استفاده وب‌مسترها، تصمیم گرفت به کل ایموجی‌ها را از نتایج جستجوی خود حذف کند و دیگر آنها را نمایش ندهد. اما یک سال بعد، دوباره از تصمیم خود برگشت و یک بار دیگر شروع به نمایش ایموجی‌ها کرد. البته، فقط اموجی‌ها که از نظر گوگل، مرتبط باشند و بتوانند به بهتر شدن نتایج جستجو کمک کنند.


استفاده از ایموجی‌ها و تاثیر آن در نتایج جستجوی گوگل و سئو 🔎 چگونه ایموجی‌ها باعث بهبود رتبه شما در گوگل می‌شوند؟

زمانی که اکثر کاربران بر روی یک نتیجه کلیک کنند، طبیعتاً این نتیجه باید از بقیه نتایج جذاب‌تر باشد. بنابراین گوگل هم به مرور زمان رتبۀ آن را افزایش می‌دهد. پس هر چقدر کلیک روی سایت شما بیشتر باشد، رتبه شما هم بهتر خواهد شد.

شما باید یک اسنیپت مرتبط و جذاب بنویسید. تا آدم‌ها را ترغیب به کلیک کنید. اسنیپتی که بتواند توجه کاربران را به خود جلب کند. و یک راه خیلی خوب برای متمایز کردن و جذاب نشان دادن یک اسنیپت، استفاده از اموجی‌هاست. به این ترتیب، نرخ کلیک شما افزایش پیدا می‌کند. و در نتیجه، کاربران بیشتری را به سایت خود جذب می‌کنید.

البته، توجه داشته باشید که نرخ کلیک یا CTR فقط یکی از 200 فاکتور گوگل برای رتبه‌بندی سایت‌ها است. پس فکر نکنید که همین یک کار برای رتبه‌های بهتر کافی است. در واقع، اگر کاربر بر روی سایت شما کلیک کند و خیلی زود از آن خارج شود. یک پیام به گوگل ارسال می‌شود. مبنی بر اینکه سایت شما خیلی خوب نبوده است. پس در کنار افزایش نرخ کلیک به کمک اموجی‌ و سایر روش‌ها، سایت شما نیز باید جذابیت کافی را داشته باشد و بتواند نیاز کاربر را برآورده کند.

استفاده از ایموجی‌ها و تاثیر آن در نتایج جستجوی گوگل و سئو 🔎


✅نکاتی برای استفاده بهتر از ایموجی‌ها در اسنپیت گوگل

دقت داشته باشید، که در جای درستی از اموجی‌ها استفاده کنید. برای یک کسب و کار رسمی، شاید اصلاً استفاده از اموجی‌ها درست نباشد. و فقط مخاطب را دلسرد کند. همچنین توجه داشته باشید که استفاده بیش از حد اموجی‌ها، به نوعی اسپم کردن محسوب می‌شود. و خود گوگل به صورت خودکار اکثر آنها را حذف خواهد کرد. گوگل معمولاً؛ ایموجی‌های موجود در توضیحات یک اسنیپت را راحت‌تر از ایموجی در عنوان نمایش می‌دهد.


نحوه اضافه کردن ایموجی به نتایج جستجو

اینکار واقعاً ساده است. کافی است ایموجی مد نظر خود را از سایت iEmoji یا emojipedia بیابید، آن را کپی کنید. و در اسنیپت خود قرار دهید. 

یک راه دومی نیز وجود دارد، و آن هم این است. که وارد صفحه یک اموجی شوید. و از کدهای Decimal HTML Entity یا Hexadecimal HTML Entity آن در اسنیپت خود استفاده نمایید.

استفاده از ایموجی‌ها و تاثیر آن در نتایج جستجوی گوگل و سئو 🔎

نکته: توجه داشته باشید گاهی ممکن است مرورگر کاربر نتواند کدهای مربوط به ایموجی‌‌ها را تجزیه و تحیل کند. و به همین دلیل آن‌ها را به صورت مربع نمایش دهد. در این صورت ظاهر سایت شما در نتایج جستجو بسیار بد خواهد شد.

⭐برای خرید کلاس آنلاین اسکای روم میتوانید، در این صفحه اقدام نمایید.⭐


 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسکرول به بالا