رسیدن به اکسپلور اینستاگرام، شکستن شاخ غول نیست.

رسیدن به اکسپلور اینستاگرام، شکستن شاخ غول نیست.

با درود فراوان خدمت همراهان همیشگی وبوآپ🌺. همراه شما هستیم. با آموزشی دیگر درباره؛ رسیدن به اکسپلور اینستاگرام، شکستن شاخ غول نیست.

⭐برای بهره مندشدن از کد تخفیف اسکای روم میتوانید، از این صفحه اقدام نمایید.⭐


رسیدن به اکسپلور اینستاگرام، شکستن شاخ غول نیست.اکسپلور اینستاگرام چیست؟

انسان همیشه عاشق ماجراجویی بوده است. و صفحه اکسپلور اینستاگرام این نیاز را به خوبی برطرف می‌کند. اکسپلور اینستاگرام درست در صفحه‌ سرچ قرار دارد. در این صفحه پست‌هایی را می‌بینید، که هنوز آن‌ها را دنبال نمی‌کنید، اما؛ اینستاگرام آن‌ها را بر اساس علایق شخصی‌تان به شما نشان می‌دهد. نه که علم غیب داشته باشد…فقط الگوریتم‌هایش را بر اساس لایک‌ها، کامنت‌ها و به طور کلی فعالیت‌های قبلی شما چیده است.


در اکسپلور اینستاگرام چه چیزهایی می‌بینیم؟

1. دسته‌بندی موضوعی

اینستاگرام در بالای صفحه اکسپلور به ما حق انتخاب می‌دهد. یعنی؛ می‌توانیم انتخاب کنیم که درباره چه موضوعاتی دوست داریم عکس و ویدیو ببینیم. هدف اینستاگرام از قرار دادن این موضوعات در بالای صفحه، این است که ما بتوانیم هدف‌مندتر سرگرم شویم. هر روز میلیون‌ها نفر در صفحه اکسپلور خودشان می‌گردند. و از آنجایی که کار اینستاگرام، خوشحال نگه‌داشتن ما کاربرهاست، طبیعی است، که بیاید پست‌هایش را در قالب یک دسته‌بندی به ما نشان دهد که راحت‌تر باشیم.

رسیدن به اکسپلور اینستاگرام، شکستن شاخ غول نیست.

2. IGTVهای پربازدید

در حال حاضر IGTV بخش مخصوص به خودش را در اکسپلور اینستاگرام دارد. و این موضوع، شانس دیده‌ شدن تولید‌کننده‌های محتوای ویدیویی را بسیار زیاد کرده است. البته؛ برای این که ویدیو شما به اکسپلور اینستاگرام راه پیدا کند، باید مشخصه‌های خاصی را رعایت کنید. اینستاگرام از دو روش، IGTVهای پربازدید را به شما نشان می‌دهد.

1) روش اول، اینستاگرام IGTVها را در صفحه اصلی اکسپلور به طور خودکار، به شما نشان می‌دهد.
2) روش دوم، می‌توانید روی دکمه IGTV در بالای صفحه ضربه بزنید. و مجموعه‌‌ای از IGTVهای پربازدیدی را که متناسب با علایق شما هستند، را مشاهده کنید.

رسیدن به اکسپلور اینستاگرام، شکستن شاخ غول نیست.


اکسپلور اینستاگرام چطور کار می‌کند؟رسیدن به اکسپلور اینستاگرام، شکستن شاخ غول نیست.

به طور خلاصه، صفحه اکسپلور اینستاگرام، از یک الگوریتم خاص استفاده می‌کند. تا رفتار شما را حدس بزند؛ یعنی بفهمد که از کدام پست‌ها یا استوری‌ها بیشتر خوش‌تان می‌آید. و با آن‌ها تعامل می‌کنید. کسب و کار کوچکی را تصور کنید، که در زمینه تولید شمع‌های دست‌ساز فعالیت می‌کند. و به تازگی پیج اینستاگرام خود را راه انداخته است. در این بخش می‌خواهیم ببینیم که پشت پرده اینستاگرام چه اتفاقی می‌افتد و پست/استوری‌ها او چگونه در اکسپلور نمایش داده می‌شوند.


رسیدن به اکسپلور اینستاگرام، شکستن شاخ غول نیست.چطور در اکسپلور اینستاگرام دیده شویم؟

جذابیت اکسپلور اینستاگرام به آن است. که برای هر کس با دیگری متفاوت است.
این نشان می‌دهد، که پست‌های شما، مشخصاً به مخاطبان هدف شما نشان داده شود… بدون آن که نیاز باشد 1 ريال خرج کنید!!!

 

1. مخاطب‌ها خود را بشناسید.

می‌خواهیم برای شناخت بهتر مخاطب، ابزاری را به شما معرفی کنیم، که خود اینستاگرام به صورت رایگان در اختیار شما قرار داده است. ابزار اینسایت (Insight) اینستاگرام. برای دسترسی به این ابزار کافی‌است. مراحل زیر را دنبال کنید:

با بررسی این قسمت از پیج خود متوجه می‌شوید که:

  • مخاطب از کدام پست شما بیشتر خوشش آمده است. و با آن تعامل داشته است.
  • اکثر دنبال کننده‌هایتان از کدام شهرها هستند.
  • در چه رده سنی قرار دارند.
  • چند درصد از آن‌ها مرد یا زن هستند.
  • در چه بازه زمانی بیشتر آنلاین می‌شوند.
  • میزان تعامل در پست، استوری، IGTV به چه صورت است.
  • چند درصد روی آدرس سایت، ایمیل و شماره تماس‌تان کلیک کرده‌اند.

این اطلاعات فوق‌العاده هستند، اما یادتان باشد، که حتی اگر ابزاری در اختیارتان قرار دهند که با آن بتوانید ذهن مخاطب را هم بخوانید، باید بلد باشید. چطور از این اطلاعات استفاده کنید…وگرنه به درد نمی‌‌خورند.

2. وقتی پست و استوری بگذارید، که مخاطب ببیند.

یکی که از کارهایی که در راستای بخش قبلی می‌توانید انجام دهید همین زمان‌بندی درست پست و استوری گذاشتن است. از ابزار اینسایت استفاده کنید. و در ساعتی پست بگذارید که مخاطب‌هایتان در اینستاگرام اکتیو هستند. در این صورت شانس تعامل مخاطب با شما بالا می‌رود. و در نهایت اینستاگرام هم پست/استوری شما را برای ورود به اکسپلور، ارزشمندتر می‌داند.

3. سبک پست و استوری‌های خاص خودتان را داشته باشید.

رعایت یک سبک خاص در طراحی پست و استوری، جذابیت بصری پیج شما را بالا می‌برد. یادتان باشد، که همه چیز به زیبایی و جذابیت پست‌های شما برمی‌گردد. برای مثال:

  • حتماً تیترهای جذاب بنویسید.
  • از نرم‌افزارهای ادیت و طراحی عکس استفاده کنید.
  • در انتخاب رنگ‌ها دقت کنید تا از رنگ‌ها زنده استفاده کنید.

4. هشتگ، تگ و لوکیشن فراموش نشود.

اهمیت این 3 نکته به خاطر آن است. که باعث می‌شود؛ پست‌های شما به افراد بیشتری نشان داده شود. و شانس دیده شدن‌تان را بالا می‌برد.
مثلاً؛ هرکس می‌‌تواند برای هر پست خود ماکسیمم 30 عدد هشتگ بگذارد، اما تجربه ثابت کرده است. که هرجه تعداد هشتگ، کمتر و هدفمندتر باشد، بیشتر جواب می‌دهد.

5. شانس خود را با جملات انگیزشی امتحان کنید.

یکی از جذاب‌ترین ترندهای روز در تولید محتوا برای اینستاگرام، استفاده از جملات تأثیرگذار است. خیلی‌ها تصور می‌کنند، که اگر از این استراتژی استفاده کنند، ضعیف عمل کرده اند. در صورتی که خودتان هم قطعاً دیده‌اید که در اکسپلور اینستاگرام، بین آن همه عکس، یک نوشته ساده به شدت خودنمایی می‌کند. حتی اگر این جملات را به شکل GIF درست کنید. یا یک ادیت جالب روی آن انجام دهید، شانس‌تان دوبرابر خواهد شد.

6. از پست‌هایی که در اکسپلور دیده می‌شوند یاد بگیرید.

رسیدن به اکسپلور اینستاگرام، شکستن شاخ غول نیست.شما هر مدل صفحه‌ای در اینستاگرام داشته باشید، (برای کسب‌وکار، بلاگ و …) اگر سری به اکسپلور اینستاگرام همان پیج بزنید، با هزاران پست/استوری/IGTV و … مواجه می‌شوید.

که از قضا در حوزه کاری خودتان فعالیت می‌کنند. چه اشکالی دارد که به آن‌ها نگاهی بیاندازید. و بررسی کنید. که با رعایت چه نکاتی به اکسپلور رسیده‌اند؟

7. ویدیوهای بلند در قالب IGTV را امتحان کنید.

چه دلیلی قانع‌کننده‌تر از این که IGTV، بخش مخصوص به خود را در اکسپلور اینستاگرام دارد؟ با این که کاربران در ابتدا توجه زیادی به ویدیوهای بلندِ  IGTV نشان ندادند، اینستاگرام از تلاش دست نکشید. و هر روز بیشتر روی آن کار کرد. امروز خیلی از افراد هرچقدر که لازم باشد، برای دیدن ویدیو مورد علاقه‌شان در IGTV وقت میگذرانند. و اتفاقاً به خوبی هم با آن‌ها تعامل دارند. راه‌پیدا کردن ویدیوهای بلند IGTV به صفحه اکسپلور کمی سخت‌تر است. اما؛ اگر برای مخاطب‌های شما جذابیت داشته باشد، این اتفاق خواهدافتاد. 

8. با مخاطب خود تعامل داشته باشید.

بیایید باهم روراست باشیم…ما دیوید بکام نیستیم که فقط کافی باشد. یک عکس با خانواده‌مان بگذاریم و میلیون‌ها لایک و کامنت بگیریم.
ما باید برای برقراری ارتباط با مخاطب خود تلاش کنیم، مخاطب باید ما را مانند؛ دوست خود ببیند که اگر از او سوالی پرسیدیم، جواب‌مان را بدهد.

استوری یکی از بهترین روش‌های تعامل با مخاطب است. شما می‌توانید در استوری‌های خود با مخاطب‌هایتان کمی خودمانی‌تر صحبت کنید، از آنها نظرشان را بپرسید، سوال‌های خود را با آن‌ها مطرح کنید. و …

رسیدن به اکسپلور اینستاگرام، شکستن شاخ غول نیست.

9 مخاطب را وادار به انجام یک کار کنید.

سعی کنید، در کپشن‌های خود از مخاطب بخواهید تا کاری را انجام دهد. مثلاً؛ از او سوالی بپرسید، یا از او بخواهید که نظرش را در کامنت‌ها به شما بگوید. حتی خیلی ساده‌تر، از او بخواهیم که پست شما را لایک کند. این کارها بیشتر اوقات جواب می‌دهند. خدا را چه دیدید، شاید آن دسته از مخاطب‌هایی که به حرف شما گوش دادند، روزی مشتری کسب و کارتان شدند.

10. از اینفلوئنسر مارکتینگ استفاده کنید.

این پیشنهاد برای آن دسته از افرادی است که کسب‌وکارشان پیشرفت نسبتاً خوبی داشته است. و از پس هزینه‌های آن برخواهند آمد. اینفلوئنسر مارکتینگ یعنی؛ که از یک فرد تأثیرگذار در اینستاگرام بخواهید، پیج شما را به مخاطب‌های خود معرفی کند.

رسیدن به اکسپلور اینستاگرام، شکستن شاخ غول نیست.


⭐برای خرید کلاس آنلاین اسکای روم میتوانید، در این صفحه اقدام نمایید.⭐

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسکرول به بالا