آشنایی با میانبرهای صفحه کلید در وردپرس

آشنایی با میانبرهای صفحه کلید در وردپرس

در این آموزش از وبوآپ تصمیم داریم، به موضوع آشنایی با میانبرهای صفحه کلید در وردپرس بپردازیم. پس باما همراه باشید، تا از آن مطلع شوید.

⭐برای خرید کلاس آنلاین اسکای روم میتوانید، در این صفحه اقدام نمایید.⭐

آشنایی با میانبرهای صفحه کلید در وردپرس

میانبرهای صفحه کلید در وردپرس این امکان را به شما خواهند داد، تا در زمان خود صرفه‌جویی کرده. و با مدیریت زمان بتوانید سریع‌تر سایت خود را مدیریت کنید. با استفاده از میانبرهای صفحه کلید در وردپرس قادر خواهید بود، تا به راحتی در صفحه ویرایشگر مطالب و دیدگاه‌های وردپرس اقدام به انجام هر یک از کارهایی که برای مدیریت آنها لازم است انجام دهید.

کلیدهای میانبر ویرایشگر دیداری وردپرس

کلیدهای میانبر ویرایشگر متنی وردپرس

میانبرهای صفحه کلید دیدگاه‌های وردپرس

برای این منظور در پیشخوان وردپرس به مسیر ویرایش پروفایل خود که در بخش کاربران> شناسنامه شما و یا با مراجعه به منوی نوار ابزار وردپرس که در گوشه سمت چپ پیشخوان وردپرس قرار دارد مراجعه کرده. و گزینه ویرایش شناسنامه من را انتخاب کنید. سپس؛ در مرحله بعد که به صفحه ویرایش پروفایل هدایت شدید، تیک گزینه فعال‌سازی میانبرهای صفحه‌کلید برای مدیریت دیدگاه‌ها را فعال کرده. و تنظیمات را ذخیره کنید. تا امکان استفاده از کلیدهای میانبر در بخش نظرات برای شما فعال شود.

آشنایی با میانبرهای صفحه کلید

اگه بخواهید، تا به صورت گروهی چند دیدگاه را انتخاب کنید. تا وقتی با استفاده از دکمه‌های J و K که در حال پیمایش بین دیدگاه‌ها هستید. با استفاده از کلید X دیدگاه‌ها را انتخاب کنید. و سپس؛ بعد از اینکه گروهی از دیدگاه‌ها را انتخاب کردید. با استفاده از کلیدهای ترکیبی زیر اقدام به مدیریت گروهی دیدگاه‌ها در وردپرس کنید.

⭐برای بهره مند شدن از کد تخفیف اسکای روم میتوانید، از این صفحه اقدام نمایید.⭐

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسکرول به بالا