آموزش ساخت بسته نصب آسان در وردپرس

آموزش ساخت بسته نصب آسان در وردپرس

افزونه‌ای که قصد معرفی اونو دارم، به اسم ساخت بسته نصب آسان میباشد. که، با نام Duplicator در مخزن وردپرس به ثبت رسیده است.

⭐برای خرید کلاس آنلاین اسکای روم میتوانید، در این صفحه اقدام نمایید.⭐

 دانلود افزونه Duplicator

آموزش ساخت بسته نصب آسان در وردپرس

پس از نصب و فعال سازی افزونه مشابه تصویر زیر منویی با نام Duplicator در پیشخوان سایت وردپرسی شما افزوده خواهد شد. روی اون کلیک کنید. تا به صفحه ساخت بسته نصب آسان در وردپرس هدایت شوید.

آموزش ساخت بسته نصب آسان در وردپرس

بر روی دکمه Create New کلیک کنید. تا مرحله ساخت بسته نصب آسان در وردپرس آغاز شود.

در این مرحله مشخصات سرور همچون نسخه php و سایر موارد لازم برای ساخت بسته نصبی وردپرس بررسی میشه. که در صورت صحیح بودن موارد مورد نیاز در بخش Requirements به رنگ سبز با عبارت pass نمایان خواهد شد. بعد از اینکه پیغام سبز رنگ را مشاهده کردید.

ساخت بسته نصب آسان

حالا؛ در بخش name یک نام دلخواه برای بسته نصبب آسان وردپرس خودتون انتخاب کرده. و سپس؛ با مراجعه به بخش Archive اگر قصد دارید. تا جدولی از دیتابیس را از پکیج ساخته شده حذف کنید. و یا فایل‌هایی که در پوشه وردپرس قرار دارد را حذف کنید. می‌توانید از این بخش آنها را انتخاب کرده. و در نهایت با اسکرول کردن به سمت پایین بر روی دکمه Next کلیک کنید.

در این مرحله موارد مورد نیاز دیتابیس و فایل‌ها اسکن شده. و سپس؛ حجم کلی بسته نصب آسان وردپرس بعد از ساخته شدن نیز به شما نمایش داده میشه. که در نهایت با فعال کردن تیک گزینه Yes. Continue with the build process! دکمه Build فعال شده و به رنگ آبی در میاد که میتونید با کلیک بر روی این دکمه بسته نصبی وردپرس خودتون را ایجاد کنید.

⭐برای سفارش طراحی سایت به این لینک مراجعه کنید.⭐

روی دو دکمه Installer و Archive کلیک کرده و هر دو فایل را دانلود کنید. برای نصبب بسته آسان در وردپرس هم کافیه تا دو فایل را از حالت زیپ خارج کرده. و سپس؛ با مراجعه به آدرس installer.php در سایت خودتون بسته نصبی وردپرس ساخته شده را نصب و راه‌اندازی کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسکرول به بالا