آموزش افزودن تصویر به دسته‌ بندی در وردپرس

آموزش افزودن تصویر به دسته بندی در وردپرس

در این سری از وبوآپ تصمیم گرفته ایم، به آموزش افزودن تصویر به دسته‌ بندی در وردپرس بپردازیم. پس برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این موضوع همراه ما باشید.

⭐برای خرید کلاس آنلاین اسکای روم میتوانید، در این صفحه اقدام نمایید.⭐

افزودن تصویر به دسته‌ بندی در وردپرس

افزونه آپلود عکس در دسته بندی وردپرس که قصد معرفی آن را دارم، با نام Taxonomy Images در مخزن وردپرس به ثبت رسیده است.

 دانلود افزونه Taxonomy Images

بعد از نصب و فعال سازی افزونه، مشابه تصویر زیر منویی با نام Taxonomy Imagesدر بخش تنظیمات پیشخوان سایت وردپرسی شما اضافه میشود.

افزودن تصویر به دسته‌ بندی در وردپرس

با فعال کردن هر کدوم از گزینه‌ها میتونید، از قابلیت استفاده از عکس در دسته بندی یا برچسب در وردپرس بهره‌مند شوید. به مسیر نوشته‌ها> دسته‌ها مراجعه کرده. و سپس، همونطور که در تصویر میبینید، برای صفحه دسته بندی در وردپرس ستون دیگری با نام Image اضافه شده.

افزودن تصویر به دسته‌ بندی در وردپرس

بسته به قالبی که از اون استفاده می‌کنید، ممکنه تصاویر دسته‌بندی در وردپرس نمایش داده نشوند. بنابراین، برای رفع این مشکل باید کد زیر را در فایل مربوط به نمایش دسته بندی سایت در وردپرس اضافه کنید.

این فایل میتونه شامل؛ category.php، archive.php، tag.php یا taxonomy.php باشه. بنابراین به صفحه نمایش> ویرایشگر مراجعه کرده. و کد زیر را در فایل مربوط به نمایش دسته‌بندی و برچسب در وردپرس اضافه کنید.

افزودن تصویر به برچسب مطالب وردپرس

برای اضافه کردن عکس به برچسب مطالب وردپرس هم میتونید، مشابه کاری که برای دسته بند‌ها در وردپرس انجام شد اقدام کنید. با این تفاوت که برای اضافه کردن عکس به برچسب وردپرس باید؛ به مسیر نوشته‌ها> برچسب‌ها در وردپرس مراجعه کرد.

⭐برای سفارش طراحی سایت به این لینک مراجعه کنید.⭐

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسکرول به بالا