آموزش نمایش محتوای برگه در نوشته وردپرس

آموزش نمایش محتوای برگه در نوشته وردپرس

در این سری از وبوآپ تصمیم گرفته ایم، به آموزش نمایش محتوای برگه در نوشته وردپرس بپردازیم. پس برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این موضوع همراه ما باشید.

⭐برای خرید کلاس آنلاین اسکای روم میتوانید، در این صفحه اقدام نمایید.⭐

آموزش نمایش محتوای برگه در نوشته وردپرس

افزونه نمایش محتوای برگه در نوشته وردپرس که میخواهیم، آن را معرفی کنیم، با نام Insert Pages در مخزن وردپرس وجود دارد. با استفاده از این افزونه قادر به نمایش محتوای برگه در نوشته وردپرس خواهید بود. در ابتدا باید این افزونه را نصب و سپس؛ فعال سازی کنید. پس، از نصب افزونه مطابق تصویر زیر منویی با نام Insert Pages در بخش تنظیمات سایت وردپرسی شما وجود دارد. روی آن کلیک کنید. تا به صفحه تنظیمات افزونه بروید.

آموزش نمایش محتوای برگه در نوشته وردپرس

Shortcode format:

در این بخش می توانید، فرمت دلخواه استفاده از شورت کد برای نمایش محتوا برگه در نوشته وردپرس خود را تعیین کنید. که دو حالت دارد. یکی استفاده از IDو دیگری استفاده از نامک میباشد. که پیشنهاد میکنم؛ برای اینکه مشکلی در تغییر پیوند یکتا به وجود نیاید از ای دی استفاده کنید.

Wrapper for inserts:

در این بخش می توانید، مشخص کنید. نحوه نمایش محتوا بر چه اساس باشد. که در دو حالت وجود داردیکی استفاده از div و دیگری استفاده از spanاما پیشنهاد می شود. آن زا بر روی span تعیین کنید. زیرا ممکن است. با تداخل در تعداد div ها ظاهر سایت جابجا شود. و قالب شما باغث اختلال شود.

Insert method:

با استفاده از این مورد هم می توانید مورد نظر برای نمایش محتوای برگه در نوشته وردپرس انتخاب کنید. در مورد اول که برای متد قدیمی است. که ممکن است. با بعضی از افزونه ها ناسازگار باشند. اما؛ مورد دوم معمولی است. که با افزونه ها سازگار بوده است. و فقط بعضی اوقات پیش میادکه اگر از این افزونه استفاده کردید. محتوای اون برگه به درستی در نوشته نمایش داده نشود.

TinyMCE filter:

در این بخش هم می توانید، برای ویرایشگر خود متد دلخواه خود را انتخاب کنید. و در آخر تنظیمات را دخیره کنید. به صفحه نوشته ایی که قصد دارید. محتوای برگه در آن نمایش داده شود مراجعه کنید.

آموزش نمایش محتوای برگه در نوشته وردپرس

همانطور که در تصویر بالا مشاهده میکنید. دکمه ایی با نام Insert Page در ویرایشگر وجود دارد. که با استفاده از آن می توانید، محتوای برگه در نوشته وردپرس را نمایش دهید. پس روی دکمه کلیک کنید. تا تا پنجره افزودن محتوای برگه در نوشته وردپرس مثل تصویر زیر باز شود.

آموزش نمایش محتوای برگه در نوشته وردپرس

حال همانطور که در تصویر میبینید، اول محتوای نوشته ایی که می خواهید. در این نوشته یا برپه قرار بدهید را انتخاب کنید. سپس؛ روی options کلیک کنید. تا تنظیمات بیشتری برای شما باز شود. تا بتوانید محتوای یک صفحه را در صفحه ایی دیگر نمایش بدهید. و طبق توضیحات زیر شخصی سازی کنید. ابتدا از بخش Display نوع نمایش برگه در صفحات وردپرس را بر اساس یکی از گزینه‌های زیر انتخاب کنید.

⭐برای سفارش طراحی سایت به این لینک مراجعه کنید.⭐

title:

با انتخای این گزینه فقط عنوان برگه مورد نظر نمایش داده خواهد شد.

link:

با انتخاب این گزینه لینک برگه مورد نظر نمایش داده می‌شود.

excerpt with title:

با انتخاب این گزینه فقط خلاصه محتوای برگه نمایش داده خواهد شد.

content:

با انتخاب این گزینه کل محتوای برگه نمایش داده می‌شود.

All:

با انتخاب این گزینه کلیه محتوای موجود در برگه که می‌تواند شامل فرم‎ها، اطلاعات محصولات و.. باشد نمایش داده می‎شود.

use custom template:

با انتخاب این گزینه نیز محتوای سفارشی بر اساس نیاز شما نمایش داده خواهد شد.

Extra Classes:

با استفاده از این بخش می توانید، از استایل دلخواه خود برای نمایش محتوای برگه در نوشته وردپرس استفاده کنید. بعد از اینکه تنظیمات را مشخص کردید. روی کلیک کنید. تا شورت کدهای نمایش محتوای یک صفحه در صفحه دیگر به محتوای این صفحه اضافه شود.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسکرول به بالا