آموزش شخصی سازی قالب ایمیل در وردپرس

آموزش شخصی سازی قالب ایمیل در وردپرس

برای شخصی سازی قالب ایمیل در وردپرس ما افزونه ایی را به شما معرفی می کنیم. و نحوه کار با آن را آموزش می دهیم. با این کار می توانید از قالب ایمیل متناسب با سایت خود استفاده کنید. و آن را با توجه به سلیقه خود بخش های مختلفش را طراحی نمایید.

برای خرید کلاس آنلاین اسکای روم میتوانید، در این صفحه اقدام نمایید.

آموزش شخصی سازی قالب ایمیل در وردپرس

افزونه WP HTML Mail برای شخصی سازی قالب ایمیل در وردپرس در بین کاربران وردپرسی بسیار محبوب است. زیرا؛ استفاده از آن بسیار راحت بوده. و در مخزن ورد پرس هم موجود است پس فقط کافی است اسم آن را در وردپرس جستجو کنید و آن را دانلود نمایید.

وقتی افزونه را فعال سازی و نصب می کنید. منوایی به اسم Email Template در قسمت تنظیمات پیشخوان وردپرس شما برای شخصی سازی قالب ایمیل در وردپرس اضافه می شود. که با کلیک روی آن مانند تصویر زیر به بخش تنظیمات عمومی آن وارد می شوید. تنظیمات درمورد رنگ پس زمینه، نام ارسال کننده ایمیل و تغییر ایمیل ارسالی است.

شخصی سازی قالب ایمیل در وردپرس

همان طور که در تصویر بالا مشخص است. با انتخاب Background color رنگ پس زمینه ایمیل را تغییر می دهید. و با انتخاب Email sender name نام ارسال کننده ایمیل را مشخص میکنید. که از این پس با این نام ایمیل ها ارسال شود. و با انتخاب Email sender address آدرس ایمیل و تغییر آن را مشخص می کنید. تا ایمیل ارسالی به واسطه این ایمیل باشد. سپس؛ روی قسمت header کلیک کنید. و وارد تنظیمات آن شوید،در این قسمت با توجه به تصویر پایین تنظیمات مربرط به سریرگ را انجام می دهید.

شخصی سازی قالب ایمیل در وردپرس

شخصی سازی قالب ایمیل در وردپرس

همان طور که در تصویر بالا مشخص است. با انتخاب Background color رنگ پس زمینه سربرگ ایمیل را تغییر می دهید. در قسمت Header image تصویر یا لوگو سایت را در قسمت هدر سایت قرار بدهید. برای این کار رویSelect image کلیک کنید. ولوگو سایت را قراربدهید یا این که تصویری را انتخاب نمایید. Padding به معنای فاصله داخلی است. و با آن به چهار صورت می توانید تصویر را از چپ،بالا،پایین و راست تنظیم کنید.

Header text هم برای متن موردنظر در سربرگ است. همچنین، به عنوان Alt تصویر هم هست. ودر صورت نمایش ندادن تصویر این متن نمایان می شود. در بخش آخر هم Font قرار دارد. که میتوانید نوع فونت و اندازه و رنگ و… را مشخص کنید. سپس؛ تغییرات را ذخیره کنید. و به مرحله بعد بروید.

برای شخصی سازی قالب ایمیل در وردپرس و شخصی سازی محتوا ایمیل ارسالی به بخش Content بروید. و مانند؛ تصویر زیر تغییرات را اعمال نمایید.

شخصی سازی قالب ایمیل در وردپرس

با توجه به اینکه همه توضیحات در تصویر مشخص شده. به قسمت بعدی یعنیfooterسایت می رویم.

برای سفارش طراحی سایت به این لینک مراجعه کنید.

قالب ایمیل در وردپرس

وقتی به این قسمت می روید می توانید تنظیمات مربرط به پانوشت ایمیل ها را شخصی سازی کنید. مانند؛ تصویر زیر یعنی میتوانید رنگ دلخواه را برای پس زمینه آن انتخاب کنید. همچنین در بخش ویرایشگر محتوا ایی که می خواهید. در فوتر نمایش داده شود را مشخص کنید. اگر بخواهید ویرایش هایی که انجام داده اید را مشاهده کنید. کافی است. که روی Send a test mail کلیک نمایید.

شخصی سازی قالب ایمیل در وردپرس

حا لا به بخش آخر می رسیم که بخش plugins است. در این بخش تغییرات قالب ایمیل در وردپرس را برای افزونه‌هایی مثل؛ فرم تماس، ووکامرس، افزونه Edd و… را سفارشی سازی می کنید. با این کار تغییرات برای قالب ایمیل هم انجام می شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسکرول به بالا