چه چیزی باعث فروش بیشتر در سایت های فروشگاهی میشود؟

چه چیزی باعث فروش بیشتر در سایت های فروشگاهی میشود؟

سئو دسته بندی یا سئو محصولات چالش همیشگی بین سئوکاران و کارفرماهاست. که کدامیک باعث فروش بیشتر محصولات میشود. اگر دارای سایت فروشگاهی هستید. این مطلب را از دست ندهید.

دسته بندی کردن محصولات

معمولا در سایت های فروشگاهی برای جلوگیری از بهم ریختی و قاطی شدن محصولات، از دسته بندی استفاده میشود. برای ساخت دسته بندی کردن در ابتدا باید، بصورت دستی ساختار درختی را برای هر محصول اعمال کنید.

همچنین می‌توانید، برای کسب اطلاعات بیشتر از صفحه “ خط تلفن ثابت آسیاتک ” استفاده کنید.

چه چیزی باعث فروش بیشتر در سایت های فروشگاهی میشود؟

سئو کردن دسته بندی محصول چیست؟

سئو کردن دسته بندی محصول احتیاج به دقت و خلاقیت دارد. با توجه به نوع سئو باید مراحل را پیش ببرید. باید برای دسته بندی کالا مناسب و با توجه به نوع دسته بندی قرار دهید. استفاده کردن از کلمات، خرید و قیمت بسیار مهم میباشد.

سئو محصولات به چه معنی است؟

سئو محصولات در سایت های فروشگاهی بزرگ و کوچک روش های مختلفی دارد. بطور کل؛ اگر تمرکز بر روی دسته بندی است. پس نیازی به توضیحات اضافه برای هر محصول نیست. فقط کافیست که مشخصات هر محصول را قرار دهید. و توضیح ساده برای هر محصول بگذارید. برای گوگل و بازدیدکننده، مهم بوده. که چه محتوایی قرار می دهید. پس باید از اغراق گری پرهیز کنید. مثلا؛ اگر محصول موردنظر، برای برند خاصی میباشد. و شما تنها فروشنده هستید. از گزینه های نمایندگی عامل فروش کاملا خوداری کنید.

تفاوت سئو محصول با سئو کردن دسته بندی 

در محصول، هدف اصلی فروش مستقیم است. ولی در سئو دسته بندی، هدف فروش های متنوع محصولات میباشد. برای محصول ممکن است. تاریخ فروش پایان پیدا کند. و سئو متوقف شود. ولی در سئو دسته بندی تا زمانی که سایت فعال است. دسته بندی هم فعال میباشد. هزینه و قیمت سئو محصول بالا بوده. و تعداد رقبا زیاد است. و گاهی هم فروش مقطعی است. اما در سئو دسته بندی با وجود هزینه بالا، ماندگی سئو دسته بندی موجب کاهش هزینه در طولانی مدت می شود.

چه چیزی باعث فروش بیشتر در سایت های فروشگاهی میشود؟

سئو بهتر است یا برند سازی؟

فرق اصلی بین برند سازی و سئو بسیار است. اما شباهت اصلی این بوئه. که کاربر بعد از مدت کوتاهی فقط سرچ میکند. با توجه به تغییرات گوگل و اهمیت بیشتر به برند تا سئو اگر فروشگاه کوچک هستید. قبل از هرچیزی برای برند سازی برنامه ریزی کنید. و بعد اقدام به  بهینه سازی سئو کنید. حتی اگر اینکار باعث تغییر در فروش شما شود!

برای “ خرید اسکای روم ” به این صفحه مراجعه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسکرول به بالا