چگونه در سایت برچسب گذاری کنیم؟

چگونه در سایت برچسب گذاری کنیم؟

برچسب گذاری در سایت، یکی از موارد مهم در اصول سئو و بهینه سازی سایت میباشد. که متاسفانه؛ توجه چندانی به آن نمیشود. حتی؛ ممکن است. خیلی از سایت هایی که سئو آن ها دچار مشکل شده. به علت همین برچسب گذاری نادرست در سایت باشد.

“برای آگاهی بیشتر و همچنین؛ خرید خط تلفن ویپ با وبوآپ در ارتباط باشید.🌐📞

برچسب در سایت چیست؟چگونه در سایت برچسب گذاری کنیم؟

بر چسب ها ساختاری همانند؛ دسته بندی های سایت دارند. که تفاوت عمده آن ها این است. که از برچسب ها برای دسته بندی محصولات و موضوع مقالات و به گونه ای، محدود کردن موضوعات استفاده می شود. همچنین؛ آدرس URL آن باهم فرق دارد.

✅برای “ خرید اسکای روم ” به این صفحه مراجعه کنید.✅

چگونه میتوان برچسب ها را سئو کرد؟

  • ساختن صفحات تکراری
  • استفاده کردن از کلمات کلیدی مشابه
  • ساخت صفحات زامبی
  • کاهش اعتبار

سئو سایت، فرایند نسبی میباشد. یعنی گوگل براساس فعالیت هایی که سایت ها برای سئو سایتشان انجام می دهند. به سایت و رقبای آنان رتبه می دهد. مثلا اگر همه سایت های حوزه سئو یا دیجیتال مارکتینگ؛ همگی لینک سازی اسپم داشته باشند. و از محتوای کپی شده. و تکراری استفاده کنند. گوگل نمیتواند همگی این سایت های مختلف را جریمه کند. و فقط براساس میزان کم و زیاد تخلف ها آن ها را رتبه بندی می کند.

برچسب گذاری صحیح سئو سایت

  1. شناخت کاربر برای برچسب گذاری
  2. سئو کردن متن در صفحه برچسب
  3. لینک سازی داخلی و خارجی

نحوه برچسب گذاری در وردپرسچگونه در سایت برچسب گذاری کنیم؟

در سایت های وردپرسی ایجاد کردن برچسب آسان تر از اصول آن است. برای برچسب گذاری مقالات شامل:

  • وارد سربرگ نوشته ها بشوید. و گزینه برچسب را انتخاب کنید.
  • در کادر اول، برچسب مورد نظر را وارد کنید. اولین اسم تبدیل به کلمه کلیدی اصلی برچسب می شود. و در عنوان مقاله قرار می گیرد. در بخش نامک می توانید یک URL برای صفحه انتخاب کنید. برای این کار بهتر است. که از کلمه کلیدی در آدرس سایت به صورت انگلیسی یا فارسی را وارد کنید. و گزینه ” افزودن برچسب ” را انتخاب کنید.
  • در سمت چپ صفحه سر برگی به نام “برچسب ها” وجود دارد.
  • در این بخش برچسب مورد نظر را جستجو کنید. بعد از اینکه وب سایت کلمه یا عبارت مورد نظر را  جستجو و پیدا کرد. با دکمه افزودن کلمه مورد نظرتان اضافه می شود. حتی اگر کلمه مورد نظر را هم از قبل ننوشته اید. برچسب را بنویسید. و گزینه افزودن را بزنید.
  • در صورتی که از کلمه اشتباه برای برچسب استفاده کرده اید، در بخش نوشته ها می توانید برچسب را ویرایش یا ویرایش سریع کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسکرول به بالا