استفاده از تگ های Heading در تولید محتوا

استفاده از تگ های Heading در تولید محتوا

این مقاله در خصوص؛ استفاده از تگ های Heading در تولید محتوا میباشد. برای اطلاعات بیشتر با وبوآپ همراه باشید.

“برای آگاهی بیشتر و همچنین؛ خرید خط تلفن ویپ با وبوآپ در ارتباط باشید.🌐📞

Heading Tag چیست؟استفاده از تگ های Heading در تولید محتوا

تگ Heading همان عناوینی میباشند. که مناسب با موضوع اصلی که می خواهیم در مورد آن ها تولید محتوا کنیم، هستند. تگ اصلی h1 و مهم ترین تگ در سایت بوده. استفاده از این تگ ها به گوگل برای شناختن ساختار سایت بسیار کمک می کند. تا بتواند محتوای صفحه را با جزئیات دقیق بررسی کند. لبه؛ بدانید که، ایندکس کردن و معرفی کردن صفحات جدید توسط سئوکار سایت که منتشر می شود. هم اهمیت بخصوصی برای سئو سایت دارد.

ناگفته نماند، استفاده از تگ ها به شکل پشت سرهم تاثیر زیادی در رساندن مفهوم موضوع سایت و مطالب آن دارد. و گوگل متوجه می شود. که موضوع اصلی سایت چیست. و در نتایج سایت به کاربر نمایش داده می شود.

✅برای “ خرید اسکای روم ” به این صفحه مراجعه کنید.✅

برای موفقیت در بهینه سازی سایت رعایت کردن و استفاده صحیح از تگ ها کمک کننده است. مهم ترین و اصلی ترین تگ، تگ h1 که تگ عنوان اصلی مطلب نام دارد. و در ادامه تگ های h2 تا h6 هستند. که h6 در مقایسه با تگ های دیگر از اهمیت کمتری برخوردار است.

کلماتی که در تگ h1 نوشته می شود. کلمات کلیدی سایت میباشد. و می توانند بیانگر موضوع اصلی مطالب باشند. که برای آن ها تولید محتوا کرده اید. نوشتن تگ h1 به گوگل کمک کرده. تا عبارت جستجو کننده توسط کاربران را با h1 مطابقت داده شود. و در نتایج جستجو سایت نشان داده می شود.

استفاده از تگ های Heading در تولید محتوا

ترتیب اهمیت تگ های Heading در سئو سایت

تگ های هدینگ h1 ،h2 ،h3 در مقایسه با تگ های دیگر، از اهمیت بیشتری در بهینه سازی سایت برخودار هستند. در ادامه:

h1: مهم ترین تگ است. که برای مشخص کردن و معرفی عنوان اصلی سایت به گوگل و مشخص کردن متن و موضوع اصلی نوشته می شود.

h2: عنوان فرعی و زیر مجموعه عنوان اصلی سایت بوده است. که محدود به یکبار استفاده هم نیست. و در یک صفحه می تواند چندین بار تکرار شود.

h3: این تگ زیر مجموعه تگ  h2 میباشد. و می تواند چندین بار بصورت پشت سرهم و بعد از تگ h2 تکرار شود.

تاثیر بازدید کاربر روی تگ های هدینگ سایت

هر بازدید کننده، باتوجه به نیاز و دلیل شخصی وارد صفحه ای از سایت می شود. که بعد از مشاهده عنوان تصمیم می گیرد. روی لینک سایت کلیک کند. یا نه. بعداز وارد شدن هم با مشاهده عناوین صفحه متوجه موضوع سایت و مطلبی که می خواهد بخواند، میشود. نوشتن و مشخص کردن عناوین سایت با استفاده از تگ های h1 ،h2 ،h3 باعث جداسازی و دسته بندی عناوین و درک بهتر کاربر برای خواندن مطالب می شود. همچنین؛ باعث افزایش زمان ماندگاری کاربر در سایت و تجربه کاربری راحت تر برای کاربر و به صورت غیر مستقیم باعث افزایش رضایت او و در نتیجه افزایش ورودی گوگل می شود.

استفاده از تگ های Heading در تولید محتوا

روش سئو کردن تگ های Heading سایت به چه صورت میباشد؟

میدانید که، استفاده صحیح از تگ های Heading تاثیر بسزایی در سئو سایت دارد. استفاده از کلمات کلیدی و مناسب با موضوع سایت برای بهینه کردن تیتر سایت بی تاثیر نیست. وقتی که از کلمات کلیدی در تیترها استفاده می شود. گوگل متوجه ارتباط موضوعی با محتوای سایت شده است. و زمان جستجو بهترین و نزدیک ترین نتایج را به کاربر نمایش می دهد.

هنگام استفاده از کلمات کلیدی زیاده روی نکنید. چون که؛ هم بازدید کننده و هم موتور جستجو گوگل این کار را به عنوان اسپم می شناسد. و قکر می کند. برای رتبه گرفتن و دیده شدن در نتایج این کلمات را استفاده کرده اید. نه برای رضایت و جلب نظر مخاطب.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسکرول به بالا