عملکرد الگوریتم کافئین (Caffeine Algorithms) در چیست؟

عملکرد الگوریتم کافئین (Caffeine Algorithms) در چیست؟

این مقاله در خصوص؛ عملکرد الگوریتم کافئین (Caffeine Algorithms) در چیست؟ میباشد. برای اطلاعات بیشتر با وبوآپ همراه باشید.

“برای آگاهی بیشتر و همچنین؛ خرید خط تلفن ویپ با وبوآپ در ارتباط باشید.🌐📞


الگوریتم کافئین (Caffeine Algorithms)

درواقع؛ الگوریتم کافئین، الگوریتمی است. برای سرعت بخشیدن به نمایش جستجوی مخاطبان و اختصاصی کردن کلمات کلیدی مورد جستجوی مخاطب میباشد. و یکی از بهترین الگوریتم های حال حاضر موتور جستجوی کاربر بوده. و هدفش برای ارائه خدمات و نتایج بهتر برای مخاطب است. این الگوریتم کافئین در ماه آگوست سال ۲۰۰۹ عرضه شد. و هدف آن منحصرا برای افزایش بهبود عملکرد جستجو در موتور جستجوی گوگل بود.عملکرد الگوریتم کافئین (Caffeine Algorithms) در چیست؟✅برای “ خرید اسکای روم ” به این صفحه مراجعه کنید.✅

تاثیرات الگوریتم بر موتور جستجوگر چگونه است؟

قطعا، اقدامات بزرگ و موثری در بهینه سازی گوگل و بهبود عملکرد آن بوده. و پس از شروع فعالیت الگوریتم کافئین هم، گوگل بصورت زنده و در لحظه صفحات را با سرعت ایندکس می کرد. و تعداد حجم اطلاعاتی که ذخیره و بعد جستجو و پیمایش می شد. به سرعت افزایش یافت. چون؛ تعداد سایت هایی که راه اندازی و طراحی می شوند. رو به افزایش میباشد. و  تعداد محتوا و مطالبی که تولید شده و در سایت منتشر می شود، زیادتر می شود. تعداد کاربران و بازدید کنندگانی به دنبال مطالب هستند. و جستجو می کنند نیز بیشتر میشوند.

یکی از معیار های مهمی که باعث افزایش بازدید سایت، بیشتر شدن رضایت مخاطبان می شود. زمان لود شدن سایت است. مثلا؛ وقتی بعداز کلیک کردن روی لینک سایت مخاطب نتیجه مورد نظرش را سریع پیدا و محتوا را مشاهده نکند. از سایت خارج می شود. که همین باعث تاثیر مستقیم بر افزایش نرخ پرش (Bounce rate) و در نهایت، کاهش رتبه سایت دارد. Caffeine Algorithms هم مثل؛ دیگر الگوریتم های گوگل، بعداز شروع فعالیتش روی سایت ها و نتایج آن ها بی تاثیر نبوده.

سایت های تحت تاثیر الگوریتم کافئین

باید بدانید که؛ هیچ سایتی بعداز Caffeine Algorithms دیگر دچار افت رتبه نشد. اولین راه حل برای رفع مشکل افت سایت، این است. که باید محتوا و مطالب جدید مطابق با ارزش های سئو تولید کنید. اهمیت استفاده از این راه این است. که سایت ها بعداز راه اندازی عملکرد الگوریتم کافئین قابلیت ایندکس شدن را دارد. و می تواند رتبه خوبی را دریافت نماید.

نحوه کارکرد سیستم ایندکس گوگل چگونه میباشد؟

عملکرد الگوریتم کافئین (Caffeine Algorithms) در چیست؟

از سال ۲۰۰۹ مشغول بکار بوده. و فعالیت آن به گونه ای است. که اطلاعات را بشکل لایه ای در خود نگه می دارد. و بررسی می کند. سایت و صفحات را دسته بندی و بعداز جستجوی مخاطب در مورد کلمات کلیدی، گوگل بین این دسته بندی ها جستجو و پیمایش میکند. و طبق آن نتایج را نشان می دهد.

روند ایندکس کردن صفحات و بررسی مطالب آن برای هر سایت چندین ماه طول می کشد. تا حدی که سایت های مشابه دیگر در این بازه زمانی راه اندازی و طراحی میشود. و همچنان لایه های ایندکس اطلاعات طول میکشد. سرعت ایندکس شدن صفحات و آپدیت آن ها کند است. و گوگل هم، برای حل این مشکل، الگوریتم جدیدی را با نام الگوریتم کافئین گوگل راه اندازی و پیاده سازی کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسکرول به بالا