تاثیرات IP اختصاصی در سئوی سایت چگونه است؟

تاثیرات IP اختصاصی در سئوی سایت چگونه است؟

این مقاله؛ در خصوص تاثیرات IP اختصاصی در سئوی سایت چگونه است؟ بوده. برای آگاهی بیشتر از این موضوع، همراه وبوآپ باشید.

همچنین می‌توانید، برای کسب اطلاعات بیشتر از صفحه “ خط تلفن آسیاتک ” استفاده کنید.


IP درواقع؛ صف منحصر بفردی از اعداد بوده است. که برای شناسایی کامپیوترها و موبایل هایی که به اینترنت متصل هستند. مورد استفاده قرار میگیرد.

آی پی اختصاصی چیست؟

آی پی اختصاصی یا Dedicated IP یک IP منحصر بفرد میباشد. که سرور را فقط برای سایت شما تعریف کرده. و فقط برای آدرس سایت شما استفاده می شود. یعنی؛ با وارد کردن IP در آدرس بار مرورگر، می توانید وارد سایت خود شوید. آی پی اختصاصی مقابل آی پی اشتراکی یا همان Shared IP قرار می گیرد. در زمان استفاده از آی پی اشتراکی، سرور یک IP را در بین چندین مشتری به اشتراک می گذارد.

اگر وب سایتی با آی پی اشتراکی دارید. و میخواهید بدانید که چه وبسایت های دیگری از IP مشترک با شما استفاده می کنند، می توانید به سایت yougetsignal مراجعه کنید. و نام دامنه سایت خود را جستجو نمایید. برای خریدن آی پی اختصاصی، می توانید به سایت شرکتی که خدمات هاستینگ خود را از آنجا دریافت کردید. مراجعه کنید. و با انتخاب پلان مخصوص آی پی اختصاصی ، اقدام به خرید آن نمایید.

تاثیرات IP اختصاصی در سئوی سایت چگونه است؟

مزیت استفاده از آی پی اختصاصی

استفاده از آی پی اختصاصی جدا از هزینه بالا، دارای مزیت هایی بوده. که باعث بی توجهی به هزینه بالای آن میشود.
⭐برای کد تخفیف اسکای روم به این صفحه مراجعه کنید.⭐

+بهبود بخشیدن به رتبه سایت در گوگلتاثیرات IP اختصاصی در سئوی سایت چگونه است؟

یکی از مواردی که می تواند در سئو و بهینه سازی سایت موثر باشد. داشتن همین آی پی اختصاصی است. البته ناگفته نماند. که  این اثر گذاری بطور مستقیم نیست. اما چون باعث کاهش زمان لود سایت میشود. می تواند در بهبود سئوی سایت تاثیرگذار باشد.

+افزایش امنیت سایت

استفاده از یک آی پی اشتراکی به این معنی است. که سایت های دیگری هم در استفاده از IP با شما مشترک هستند. اگر برخی از همین سایت ها اقدام به فعالیت های مشکوک کنند. مانند ارسال ایمیل زیاد و اسپم، ممکن است. آدرس IP شما توسط کمپانی ها و سرویس دهندگان مسدود شود. اما؛ استفاده از آی پی اختصاصی، باعث می شود. که چنین خطری سایت شما را تهدید نکند.

+سهولت اخذ گواهینامه SSL

خیل وقت پیش، گواهینامه SSL فقط برای سایت هایی ارائه می شد. که دارای آی پی مخصوص بودند. اما امروزه، که این محدودیت برداشته شده. و سایت هایی که از آی پی اشتراکی استفاده می کنند. هم می توانند برای دریافت این گواهینامه اقدام نمایند. اما خب قطعا داشتن آی پی مخصوص، دریافت مجوز SSL را آسان تر میکند. همچنین؛ آی پی اختصاصی باعث شده. سایت با مرورگرهای قدیمی تری که از پروتکلSNI پشتیبانی نمی کنند. سازگاری بیشتری داشته باشد.

+افزایش کارایی سایت

چون؛ داشتن آی پی اشتراکی باعث به اشتراک گذاشته شدن سایت شما با چندین سایت دیگر می شود. احتمال از دسترس خارج شدن سایت هم بالاتر میرود. یا همان Down time افزایش پیدا می کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسکرول به بالا