کاهش حجم کدهای css سایت

کاهش حجم کدهای css سایت

در این پست به کاهش حجم کدهای css سایت می پردازیم. پس با وبوآپ همراه باشید.

همچنین می‌توانید، برای کسب اطلاعات بیشتر از صفحه “ خط تلفن اینترنتی ” استفاده کنید.


css سایت چیست؟

Css مخفف عبارت Cascading Style Sheet میباشد. و یک زبان طراحی صفحات وب برای ایجاد و ساخت مشخصات ظاهری اسناد و اطلاعات وب سایت بوده است. همچنین؛ از محبوب ترین و کارآمدترین ابزارهای طراحی صفحات وب سایت، توسط زبان HTML و یا XHTML می باشد. و از زبان های اسکریپت دیگری مثل؛ plain XML، SVG و XUL نیز به خوبی پشتیبانی می کند.

کاهش حجم کدهای css

کاهش حجم کدهای css سایت یکی از مهمترین عوامل در بهبود سئو و افزایش سرعت سایت می باشد. گوگل و باقی موتورهای جستجوگر برای سرعت بارگزاری سایت اهمیت فراوانی دارند. و اگر زمان زیادی صرف لودینگ سایت شود. ربات های موتور جستجو نمی توانند گزارش درست و کاملی از محتویات سایت ارائه دهند.

یکی دیگر از مواردی که باعث حجم بالای سایت می شود. کدهای سایت می باشد. در حالت عادی ، این کدها شامل فضای سفید و خالی فراوانی میباشند. که توسط کاراکتر هایی مثل؛ space ، tab و enter به وجود می آیند. این امکان وجود داشته. که با حذف این فضاهای خالی، حجم کدهای css را کاهش داد. و باعث افزایش سرعت بارگزاری سایت شد.

می توانید با یک کلیک، کدهای فشرده شده را دریافت نمایید. برای این کار، و بعداز ورود به لینک مربوط به فشرده سازی css، کدها را در باکس متنی سمپ راست کپی کنید. و بر روی دکمه فشرده سازی کلیک نمایید.

کاهش حجم کدهای css سایت

 

✅برای “ خرید اسکای روم ” به این صفحه مراجعه کنید.✅

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسکرول به بالا