سرویس ضبط تماس چیست؟

سرویس ضبط تماس چیست؟

این مقاله؛ در خصوص سرویس ضبط تماس چیست؟ بوده. برای آگاهی بیشتر از این موضوع، همراه وبوآپ باشید.

همچنین می‌توانید، برای کسب اطلاعات بیشتر از صفحه “ خط تلفن آسیاتک ” استفاده کنید.


Call Recording Service درباره چیست؟سرویس ضبط تماس چیست؟

سرویس ضبط تماس یا همان Call Recording Service برنامه کامپیوتری بوده. که به مشاغل اجازه داده است. تا تماس‌ های تلفنی ورودی و خروجی را برای استفاده در آموزش، بازاریابی و سایر تجزیه‌ و تحلیل‌ها ضبط کنند. درواقع این نرم‌ افزار ضبط تماس، در فهرست موارد ضروری و مهم برای هر شغلی که از طریق تلفن کار می‌کند، میباشد.

✅برای “ خرید اسکای روم ” به این صفحه مراجعه کنید.✅

Call Recording Software vs. As a VoIP Feature

ضبط تماس یا Call Recording Service یکی از ویژگی‌ هایی است. که ارائه‌ دهندگان سرویس PBX مجازی معتقد هستند. بسیار برای سرویس آن‌ها قوی خواهد بود. ولی بجای ایجاد ضبط مکالمه؛ یک ویژگی جدید به سرویس ابری اضافه کردند. و از ایجاد یک پلت فرم مستقل جلوگیری کردند. اما همچنان؛ ضبط تماس مستقل از بین نرفته است.

ضرورت استفاده از ویژگی‌ ضبط مکالمه

بزرگ‌ترین مزیت در سرویس‌ های مجازی این میباشد. که ارتباطات یکپارچه در مورد ادغام چندین ابزار در یک پلت فرم یکسان بوده. و ضبط تماس نمونه دیگری از آن است. چون بجای اینکه کاربران را ملزم به مدیریت و جابجایی پلت فرم یا برنامه دیگری نماید، ضبط مکالمه مستقیماً در آن ایجادشده، می‌تواند به راحتی در وقت و هزینه آن‌ها صرفه‌جویی کند. اما روش های مستقل ممکن است. نیاز به آموزش یا یک فرآیند پیچیده‌تر داشته باشد.

  1. سادگی مطلقی، سازمان‌ دهی اتومات، کاهش هزینه.
  2. پیاده‌سازی و ادغام از طریق ارائه‌ دهنده.
  3. راه‌اندازی و مدیریت از طریق پورتال‌ها و داشبوردهای تحلیلی.

با اینکه؛ ماهیت روش ضبط مکالمه داخلی می‌تواند به تجربه ساده‌تری برای کاربران نهایی تبدیل شود. اما وسعت عملکردشان محدود میباشد. شاید سازمان‌ ها در شرایطی که نیاز به پوشش دهی بالاتری از فرایندها داشته باشند. این ویژگی دیگر پاسخگوی نیاز سازمان‌ها نباشد. و لازم شود تا از ابزارهای مستقل‌تری برای ضبط و تحلیل تماس استفاده نمایند.

سرویس ضبط تماس چیست؟

چرا از Call Recording Service مستقل استفاده میشود؟

سرویس ضبط تماس مستقل، از ویژگی ساده به پلتفرم کامل به عنوان یک سرویس تبدیل شده. این پلتفرم‌های مستقل داشبوردهای خود را هم شامل می‌شوند. و کنترل بیشتری بر مدیریت و تحلیل ضبط‌های ذخیره‌شده ارائه می‌دهند. راه‌حل‌های میزبانی شده و مستقل، عملکرد قدرتمندی را ارائه میدهد.

این راه‌حل‌ها همه‌کاره هستند. و به کاربران این امکان را دادند. تا چندین بار بطور هم‌زمان ضبط کنند. همچنین می‌توانند داشبوردهای خود را برای مدیریت پیشرفته‌ تر ضبط‌ ها شامل شوند. چون؛ ارائه‌دهنده روی ضبط تماس بسیار متمرکز بوده. می‌تواند عملکرد و خدمات دیگر و راه‌حل‌هایی را مثل؛ مدیریت نیروی کار و تحلیل ضبط تماس با هوش مصنوعی افزایش دهد.

سرویس ضبط تماس مستقل برای مراکز تماس بزرگ و کاربران Enterprise مناسب میباشد. برای سازمان‌های بزرگ و مراکز تماس که از طریق تماس‌ های تلفنی با مشتریان ارتباط برقرار می‌کنند. نیز بهترین گزینه بوده است.

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسکرول به بالا