در این پست به تلفن مجازی و تاثیر آن بر وفاداری مشتری می پردازیم. پس با وبوآپ همراه باشید.
همچنین میتوانید، برای کسب اطلاعات بیشتر از صفحه “ خط تلفن اینترنتی ” استفاده کنید.
تلفن مجازی بستری ارتباطی میباشد. که تماس های را از طریق اتصال به اینترنت انجام میدهد. و به کاربران این امکان را داده. تا تماسهای ورودی و خروجی را با یک برنامه دسکتاپ، تلفنهمراه یا ایپیفون مدیریت نمایند.
راهنمای تماس با تعریف IVR و صف تماس
از پرکاربردترین قابلیت های تلفن مجازی (voip) امکان ضبط پیام خوشآمدگویی دلخواه و منوی تلفن گویا (IVR) میباشد. با این قابلیت IVR میتوانید متناسب با بخشهای مختلف سازمان و انواع خدمات قابلارائه، سیستم تلفن گویای شرکت خود را با صدا و پیام دلخواهتان تنظیم کرده. تا زمانی که مشترکین با شما تماس میگیرند بهراحتی بتوانند با کمترین زمان انتظار با شما ارتباط برقرار نمایند.
بسیاری از مشاغل با افزایش تماسهای ورودی، به دلیل محدودیت همزمانی، بسیاری از تماسهایشان را از دست میدهند، تلفن مجازی این مشکل را برطرف کرده. و به مشاغل این امکان را داده. که در هر زمان ظرفیت همزمانی تلفن سازمانی خود را افزایش دهند.
قابلیت دسترسی
داشتن سیستم تلفن مجازی (VOIP) به این معنی بوده. که میتوانید با استفاده از شماره مجازی سازمان مستقیماً از تلفن همراه یا از طریق پنل تحت وب تماس ورودی و خروجی داشته باشید. تا بتوانید از نظر حرفه ای مشتریان خود را مدیریت نمایید.
قابلیت جابجایی در پاسخگویی
پاسخگویی به تماس های مشتریان برای هر مشاغلی اهمیت دارد.گاهی سازمان برای داشتن شماره رند از مخابرات هزینه بسیار بالایی پرداخت میکند. اما ممکن بر اثر جابهجایی شرکت شماره از دست برود. و امکان انتقال خط به مکان جدید وجود نداشته باشد، این امر باعث شده. تا سازمان بسیاری از مشترکین خود را از دست بدهد. با تلفنهای مجازی، دسترسی به تماس های سازمانی از هر جای کشور امکانپذیر است. و هر شغلی در هر زمینه ای میتواند با داشتن شماره مجازی علاوه بر مالکیت خط، در هر موقعیت جغرافیایی مختلف تماسهای کاری خود را مدیریت کند.
کاهش هزینه
تلفن مجازی با توجه به اینکه به تجهیزات و سرور نیازی نداشته. ولی؛ سازمان هزینه بابت خرید، نگهداری و تعمیر آن نمیپردازد. و تعرفه تماس تلفن مجازی در مقایسه با تعرفه روشهای سنتی تا ۶۰٪ کمتر میباشد. و تمامی تماسها بین خطوط مجازی رایگان است.چون همه شعب یک سازمان میتوانند از یک سرشماره در تمام نقاط کشور استفاده کنند، کلیه تماسهای بین شعب رایگان خواهد بود. که به میزان قابل توجهی در هزینههای تماس صرفهجویی میشود.