چگونگی عملکرد کنفرانس صوتی تلفنی در سیستم VoIP

چگونگی عملکرد کنفرانس صوتی تلفنی در سیستم VoIP

این مقاله؛ در خصوص چگونگی عملکرد کنفرانس صوتی تلفنی در سیستم VoIP بوده. برای آگاهی بیشتر از این موضوع، همراه وبوآپ باشید.

همچنین می‌توانید، برای کسب اطلاعات بیشتر از صفحه “ خط تلفن ثابت آسیاتک ” استفاده کنید.


کنفرانس صوتی تلفنی

سیستم ­‌های تلفن ابری از پروتکل Voice over Internet (VoIP) برای برقراری تماس­‌ تلفنی از طریق اینترنت استفاده می­‌کنند. یکی از ویژگی‌ ­های خدمات تلفن سازمانی در فضای ابری، تماس کنفرانسی میباشد. هم اکنون؛ تماس کنفرانسی به یکی از اصلی ­‌ترین ویژگی‌ های سیستم‌­تلفنی مدرن تجاری تبدیل شده.

تماس کنفرانسی، تماس تلفنی ویژه با چند شرکت‌کننده میباشد. که از طریق پنل تماس کنفرانس بطور یکپارچه به یکدیگر متصل می‌­شوند. این خدمات کنفرانس صوتی را هم می­‌توان بصورت برنامه­‌ریزی‌ شده و هم بدون رزرو با کمک اپراتور انجام داد. با استفاده از این فناوری Voice over Internet Protocol (VoIP)، تماس‌گیرندگان می­‌توانند با تلفن­ همراه، تلفن ثابت یا رایانه خود جلسه‌­ای را تشکیل دهند.

چگونگی عملکرد کنفرانس صوتی تلفنی در سیستم VoIP

چرا کنفرانس صوتی برای مشاغل مفید بوده؟

قبل از هرچیزی؛ شرکت ­ها باید بدانند، که VOIP چیست؟ و چگونه می­‌تواند برای تجارت آن­ها مفید و سودمند باشد. چون که قابلیت اطمینان در مورد تجارت و توانایی آن برای ارتباط با کارمندان و سایر کسب و کارها بسیار مهم است. به­‌همین علت کسب و کارها با سرعت، تلفن­‌های ثابت سنتی خود را حذف و تلفن­‌های ثابت ابری را جایگزین می‌کنند. تا بتوانند با همکاران و مشتریان خود راحت­‌تر در ارتباط باشند.

جلسات حضوری به زمان، مکان و هزینه نیاز داشته. و کنفرانس صوتی یک روش عالی میباشد. تا مشتریان بتوانند به آسانی در عرض چند دقیقه یک جلسه صوتی بدون نیاز به مکان و هزینه تشکیل دهند. و از تماس‌های خارجی مانند مشتریان، تأمین کنندگان یا تماس داخلی مانند همکاران، مدیران و … دعوت کنند، روی خط قرار بگیرند. تا مشکلات را حل کنند و در مورد پروژه‌­‌‌ها بحث کنند.

چگونگی عملکرد کنفرانس صوتی تلفنی در سیستم VoIP

تماس تلفنی رایگان در کنفرانس ویپ

استفاده از کنفرانس تلفنی ویپ برای جلسات گروهی، بسیار به صرفه و باکیفیت میباشد. تا بجای استفاده از کنفرانس با سانترال های سنتی. و چون؛ تماس ها بر بستر اینترنت و شبکه بوده. از پرداخت هزینه های تلفنی اجتناب می شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسکرول به بالا