این مقاله؛ در خصوص چگونگی عملکرد کنفرانس صوتی تلفنی در سیستم VoIP بوده. برای آگاهی بیشتر از این موضوع، همراه وبوآپ باشید.
همچنین میتوانید، برای کسب اطلاعات بیشتر از صفحه “ خط تلفن ثابت آسیاتک ” استفاده کنید.
کنفرانس صوتی تلفنی
سیستم های تلفن ابری از پروتکل Voice over Internet (VoIP) برای برقراری تماس تلفنی از طریق اینترنت استفاده میکنند. یکی از ویژگی های خدمات تلفن سازمانی در فضای ابری، تماس کنفرانسی میباشد. هم اکنون؛ تماس کنفرانسی به یکی از اصلی ترین ویژگی های سیستمتلفنی مدرن تجاری تبدیل شده.
تماس کنفرانسی، تماس تلفنی ویژه با چند شرکتکننده میباشد. که از طریق پنل تماس کنفرانس بطور یکپارچه به یکدیگر متصل میشوند. این خدمات کنفرانس صوتی را هم میتوان بصورت برنامهریزی شده و هم بدون رزرو با کمک اپراتور انجام داد. با استفاده از این فناوری Voice over Internet Protocol (VoIP)، تماسگیرندگان میتوانند با تلفن همراه، تلفن ثابت یا رایانه خود جلسهای را تشکیل دهند.
چرا کنفرانس صوتی برای مشاغل مفید بوده؟
قبل از هرچیزی؛ شرکت ها باید بدانند، که VOIP چیست؟ و چگونه میتواند برای تجارت آنها مفید و سودمند باشد. چون که قابلیت اطمینان در مورد تجارت و توانایی آن برای ارتباط با کارمندان و سایر کسب و کارها بسیار مهم است. بههمین علت کسب و کارها با سرعت، تلفنهای ثابت سنتی خود را حذف و تلفنهای ثابت ابری را جایگزین میکنند. تا بتوانند با همکاران و مشتریان خود راحتتر در ارتباط باشند.
جلسات حضوری به زمان، مکان و هزینه نیاز داشته. و کنفرانس صوتی یک روش عالی میباشد. تا مشتریان بتوانند به آسانی در عرض چند دقیقه یک جلسه صوتی بدون نیاز به مکان و هزینه تشکیل دهند. و از تماسهای خارجی مانند مشتریان، تأمین کنندگان یا تماس داخلی مانند همکاران، مدیران و … دعوت کنند، روی خط قرار بگیرند. تا مشکلات را حل کنند و در مورد پروژهها بحث کنند.
تماس تلفنی رایگان در کنفرانس ویپ
استفاده از کنفرانس تلفنی ویپ برای جلسات گروهی، بسیار به صرفه و باکیفیت میباشد. تا بجای استفاده از کنفرانس با سانترال های سنتی. و چون؛ تماس ها بر بستر اینترنت و شبکه بوده. از پرداخت هزینه های تلفنی اجتناب می شود.