عدم استفاده از شماره تلفن شخصی برای کسب و کار خود

عدم استفاده از شماره تلفن شخصی برای کسب و کار خود

این مقاله در خصوص؛ عدم استفاده از شماره تلفن شخصی برای کسب و کار خود میباشد. برای اطلاعات بیشتر با وبوآپ همراه باشید.

“برای آگاهی بیشتر و همچنین؛ خرید خط تلفن ویپ با وبوآپ در ارتباط باشید.🌐📞


استفاده از شماره تلفن شخصی برای تماس‌ های کاری برای مدت کوتاهی، نیاز ارتباطی شرکت را برطرف میکند. اما با رشد کار و افزایش تماس‌های ورودی، استفاده از شماره تلفن همراه شخصی راهکار مناسبی نخواهد بود.

⭐برای کد تخفیف اسکای روم به این صفحه مراجعه کنید.⭐

۱. جدا کردن تماس‌ های شخصی از تماس‌ های کاری!

شماره تلفن ثابت سازمانی قبل از هر چیزی ظاهری حرفه‌ای به شغل می‌بخشد. مشتری ها به شماره تلفن ثابت زودتر اعتماد کرده. و هم اینکه با روش شماره تماس شخصی کارمندان خصوصی میماند.

۲. تعریف ساعات و روزهای کاری

امور پشتیبانی و پاسخگویی به مشتری، یکی از مهم‌ترین عوامل در موفقیت مشاغل بوده است. مشاغل به سیستم تلفنی نیاز دارند. که بتوانند ساعات و روزهای کاری را تعریف کرده. و تماس‌های ساعات غیرکاری را به صندوق صوتی و یا یک شماره خاص هدایت کنند.

۳. نظارت بر تماس‌ ها

هر شغلی، بخصوص استارتاپ‌ ها که شغل خود را به تازگی شروع کرده‌اند. برای بهبود ارائه خدمات و مشتری‌مداری، نیاز به نظارت بر عملکرد کارمندان به هنگام پاسخگویی به تماس‌ها دارند. بنابراین؛ به تلفن ثابت نیاز است. که نظارت بر تماس ها امکان‌پذیر شود.

۴. هر کارمند یک شماره داخلی جدا

مشاغل به خط تلفن دیجیتال نیاز دارند. تا به تعداد کارمندان خود، داخلی تعریف کنند. و از یک سرشماره ثابت برای تمامی کارمندان و شعب و نمایندگی‌ ها استفاده کنند.

۵. باثبات و آماده رشد

ثبات یکی از مهم‌ترین عوامل برای آینده موفق هر استارتاپی میباشد. استفاده از یک تلفن همراه به عنوان راه ارتباطی مشاغل نمی‌تواند ثبات را حفظ کند. و برای آینده و رشد احتمالی مشغله اصلا راهکار مناسبی نیست.

۶. جلب اعتماد مشتری

بسیاری از مشتریان به هنگام بازدید از وبسایت شغل های مختلف، تماس با شماره تلفن ثابت را به تلفن همراه ترجیح می‌دهند. بنابراین؛ داشتن شماره تلفن ثابت امری ضروری میباشد. یک شماره تلفن اینترنتی (تلفن VoIP) مناسب‌ترین انتخاب برای مشاغل کوچک و استارتاپ‌ها بوده. سیستم تلفن VoIP ابری، بدون نیاز به تجهیزات و سرور و با اتصال به اینترنت، بر روی هر دستگاهی قابل دسترسی است .و تمامی نیازهای ارتباطی این مشاغل را با کمترین هزینه برطرف میکند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسکرول به بالا