مشکلات رایج در سیستم تلفن گویا (IVR)

مشکلات رایج در سیستم تلفن گویا (IVR)

این مقاله در خصوص؛ مشکلات رایج در سیستم تلفن گویا (IVR) میباشد. برای اطلاعات بیشتر با وبوآپ همراه باشید.

“برای آگاهی بیشتر و همچنین؛ خرید خط تلفن ویپ با وبوآپ در ارتباط باشید.🌐📞


تلفن گویا (IVR) چیست و چه کارایی دارد؟مشکلات رایج در سیستم تلفن گویا (IVR)

سیستم تلفن گویا (IVR) روشی موثر برای به حداکثر رساندن کارایی مرکز تماس و افزایش بهبود رضایت مشتریان است. استفاده از سیستم تلفن گویا برای تعامل با مشتری می‌تواند حجم تماس‌های در صف انتظار را کم کند.

تلفن گویا به مشتریان این امکان را داده، تا مشکلات خود را زودتر حل کنند. که این روش به بسیاری موارد از جمله حفظ مشتری، افزایش درک برند و در نهایت افزایش درآمد کمک می‌کند.

⭐برای کد تخفیف اسکای روم به این صفحه مراجعه کنید.⭐

حالا؛ به برخی از اشتباهاتی که هرگز نباید در استفاده از تلفن گویا انجام دهید و مشکلات سیستم تلفن گویا می پردازیم.

+ گزینه‌ های زیاد در منو

یکی از مزایای اصلی تلفن گویا این بوده. که به مشتریان اجازه می‌دهد. تا سوالات خود را زودتر حل کنند. گزینه‌ های منوی اصلی باید تقریبا به ۵ گزینه محدود شود. و هر پاسخ سریع باید فقط اطلاعات لازم را به تماس گیرندگان ارائه دهد.

+ سازماندهی ضعیف اطلاعات

در سیستم تلفن گویا ممکن است. سازماندهی گزینه‌ ها به درستی انجام نشود.

+ کیفیت پایین ضبط

منوی تلفن گویا قابل سفارشی‌سازی برای هر برند و شغلی است. با استفاده ازاین می‌توانید صدای خود را ضبط کرده. و منوی تلفن گویا را تنظیم کنید. و حتما با استفاده از نیرویی متخصص و در محیطی مناسب موارد را ضبط کنید. تا کیفیت منوی ضبط شده بالا باشد.

+ ساعات محدود ارائه خدمات

اگر سیستم پشتیبانی شرکت شما به‌گونه‌ای باشد. که تنها در ساعات کاری و روزهای اداری پاسخگو هستید. بهتر بوده. سیستم تلفن گویای خود را به‌گونه‌ تنظیم کنید. که در ابتدای تماس‌ها، این موضوع را بیان کند.

مشکلات رایج در سیستم تلفن گویا (IVR)

+ هدایت مجدد مشتری به وبسایت

اگر مشتری تصمیم بگیرد از طریق یک تماس تلفنی با شرکت شما تماس بگیرند، راه‌ درست برای درخواست اطلاعات بیشتر، بازدید از سایت نیست. آن‌ها از بین راه‌های مختلف تعامل با شما، تماس تلفنی را انتخاب کرده‌اند. در نتیجه اینکه آن‌ها را به بازدید از سایت دعوت کنید. به نوعی بی‌توجهی به درخواست آن‌ها است.

+سیستم پاسخگویی کاملا اتوماتیک

پیشنهاد می‌شود با استفاده از یک راهکار ۸۰٪ اتوماتیک و ۲۰٪ مکالمه مستقیم، در پاسخگویی به تماس‌های مشتریان تعادل برقرار کنید. در نتیجه تعداد بسیاری از مشکلات و سوالات مشتریان از طریق منوی گویا برطرف می‌شود. و در صورت نیاز به کارشناس مربوطه متصل می‌شوند و مکالمه زنده خواهند داشت.

+ نبود گزینه درخواست تماس با مشتری

اگر سیستم اتومات قادر به حل مشکل مشتری نیست. و در آن زمان امکان اتصال تماس به واحد مربوطه نیست که بتواند به این موضوع رسیدگی کند، این سیستم باید راهی را برای مشتریان فراهم کند. تا بعداً شرکت شما با آن‌ها تماس بگیرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسکرول به بالا