تعداد شماره داخلی مورد نیاز مشاغل

تعداد شماره داخلی مورد نیاز مشاغل

در این پست به تعداد شماره داخلی مورد نیاز مشاغل می پردازیم. پس با وبوآپ همراه باشید.

همچنین می‌توانید، برای کسب اطلاعات بیشتر از صفحه “ خط تلفن اینترنتی ” استفاده کنید.


از نیازهای اساسی هر کار و شغلی، داشتن سیستم تلفن سازمانی برای پاسخگویی به تماس‌ ها و برقراری ارتباط است. و یکی از مهم‌ترین مواردی که باید در شماره داخلی مدنظر بگیرید، تعداد داخلی‌ های موردنیاز برای کسب‌وکارتان میباشد.

✅برای “ خرید اسکای روم ” به این صفحه مراجعه کنید.✅

شماره داخلی سازمانی چیست؟

قبلا؛ سیستم تلفن سازمان‌ها بصورت آنالوگ بود. که از یک سیم مسی فیزیکی دارای سیگنال میباشد. و ممکن بود به تعداد هر کارمند به سیم‌کشی در ساختمان نیاز باشد. و به هر فرد یک تلفن فیزیکی با خطوط سیم مسی تخصیص داده ‌شود. اما امروزه؛ با گسترش تکنولوژی و رونق سیستم تلفن VoIP جایگزین خوبی برای سیستم تلفن‌ آنالوگ شده. که بر بستر اینترنت کار می‌کند.

تعداد شماره داخلی مورد نیاز مشاغل

تعداد داخلی مورد نیاز

در ادامه به مواردی می پردازیم که برای راه اندازی داخلی ها احتیاج هستند.

+تعداد کارمندان

می‌توانید، تعداد خطوط داخلی خود را بر اساس تعداد کل کارمندان که به دسترسی به تلفن احتیاج دارند، مشخص کنید.

+تعداد تلفن‌

اگر در سازمانی از تلفن‌های فیزیکی استفاده می‌کنید، تعداد داخلی موردنیاز مساوی است. با تعداد تلفن‌های فعال در شرکت خواهد بود.

+تعداد تماس‌ همزمان

برای هر تماس ورودی یا خروجی یک خط تلفن اشغال می‌شود. در این حالت، حداکثر تعداد مکالمه همزمان ورودی و خروجی سازمان شما در یک زمان معین می‌تواند به تعیین تعداد داخلی مورد نیاز سازمان کمک کند.

مشاغل مختلف چگونه سیستم‌ تلفن خود را تنظیم می کنند؟

همانطور که گفته شد. امروزه؛ سیستم تلفن ویپ (VoIP) جایگزین مناسبی برای تلفن‌های سنتی است. که هم بر بستر اینترنت کار می‌کند. و هم به سیم‌ کشی‌ های طولانی در کل ساختمان نیازی نیست. سیستم‌ تلفن VoIP بر اساس نیاز های مختلفی مثل؛ اندازه سازمان، مکان و مدل کسب‌و‌کار برای هر سازمانی تنظیم می‌شود.

تعداد شماره داخلی مورد نیاز مشاغل

+مشاغل کوچک و استارتاپ‌ ها

شغل های کوچک و استارتاپ‌ ها به سیستم‌های کارآمدی نیاز دارند. که از نظر اقتصادی نیز مقرون بصرفه و مناسب باشد. یک سیستم ارتباطی یکپارچه می‌تواند به مشاغل کوچک کمک کند. تا با استفاده از کانال‌های متنوع با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند. سرویس تلفن ابری، مناسب‌ترین انتخاب برای مشاغل کوچک و استارتاپ‌ هایی است. که می‌خواهند بدون نیاز به تجهیزات و سرورهای گران، از سرویس تلفنی یکپارچه و با امکانات متعدد برخوردار شوند.

+مشاغل بزرگ و شرکت‌ های سرمایه‌ گذاری

مشاغل بزرگ‌ تر ممکن به دنبال یک سیستم تلفنی باشند. که نه تنها امکان افزودن داخلی متعدد در هر زمان را داشته باشد، بلکه شامل ابزارهایی برای بهبود تجربه مشتری نیز باشد. این چنین سیستم ارتباطی ممکن است. شامل ابزارهای تحلیلی، بررسی مشتری و … باشد. سیستم تلفن ویپ (VoIP) با قابلیت گزارش‌دهی به راحتی به این کسب‌وکارها کمک می‌کند. تا بر مشتریان خود و عملکرد سازمان نظارت داشته باشند.

+مشاغل با پراکندگی جغرافیایی

سیستم ارتباطی این سازمان‌ها باید به‌گونه‌ای باشد که دسترسی به تلفن سازمانی برای تمام کارمندان، چه در داخل و چه در خارج از سازمان، فراهم باشد. تلفن سنتی و سیستم ویپ (VoIP) معمولی محدود هستند. و دسترسی به تلفن سازمانی در مکانی به غیر از محیط دفتر کار امکان‌پذیر نیست. سیستم ثابت ابری، این محدودیت را از بین برده است. و کسب‌وکارها می‌توانند بدون محدودیت جغرافیایی برای تمامی کارمندان خود داخلی سازمانی تعریف کنند. با این راهکار، افراد می‌توانند به‌راحتی از طریق تلفن همراه به تماس‌های سازمانی دسترسی پیدا ‌کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسکرول به بالا