این مقاله؛ در خصوص کمک تلفن ابری به رشد مشاغل کوچک بوده. برای آگاهی بیشتر از این موضوع، همراه وبوآپ باشید.
همچنین میتوانید، برای کسب اطلاعات بیشتر از صفحه “ خط تلفن آسیاتک ” استفاده کنید.
رشد کسب و کارها
مشاغل و کسب و کارهای کوچک، دائما متغییر هستند. و به دلایل مختلفی ممکن است. تعداد کارمندان آن ها کو و زیاد شوند. حتی ممکن است. مکان دائمی هم، نداشته باشند. و پس از مدتی جابجا شوند. بنابراین؛ سیستم تلفن سنتی پاسخگوی نیازهای این سازمانها نخواهد بود. و به یک سیستم ابری مقیاسپذیر احتیاج است. تا بتوان خدمات ارتباطی را با روشی کم هزینه، ساده و سریع مدیریت کنند.
این شیوه برای مشاغل و مخصوصا؛ استارتاپها مقرون بصرفه و بهترین راهکار ارتباط سازمانی است. سیستم تلفن ابری به طریق مختلفی میتواند؛ به جریان کار سازمانها و کسبوکارها سرعت بخشد. و باعث پیشترفت آن ها شود.
ویژگی های تلفن ابری
در ادامه؛ به یکسری از خصوصیات و ویژگی های تلفن ابری برای کمک به رشد و پیشرفت کسب و کارها اشاره میکنیم.
برای “ خرید اسکای روم ” به این صفحه مراجعه کنید.
+ارتباطات یکپارچه
وقتی سیستم تلفن سازمانی؛ بر پایه اینترنت باشد. یکپارچهسازی و هماهنگی بین راه حل های ارتباطی آسان تر خواهد شد.
+کاهش هزینه
به دلیل ماهیت ابری این سرویس تلفن ثابت، به سختافزارها و تجهیزات گرانقیمت نیازی نیست. و با اتصال به اینترنت میتوان از کلیه قابلیتهای آن استفاده کرد. همچنین نصب، راهاندازی و نگهداری از آن برعهده ارائهدهنده خدمات است. و شما نیازی به استخدام نیروی متخصص و صرف هزینههای بالا جهت بهروزرسانی تجهیزات ندارید. علاوه بر این؛ تلفن ابری دورکاری را نیز ممکن میسازد. در نتیجه؛ به راحتی میتوان با استخدام نیروی دورکار (فریلنسر) بدون صرف هزینه برای مکان و تجهیزات، در جهت رشد سازمان اقدام کرد.
+دسترسی نامحدود
تلفنهای ابری بدلیل ماهیت خود امکان دسترسی از هر نقطه کشور را برای کاربران فراهم میآورند. به عبارت دیگر از کدام از کارکنان سازمان با تعریف داخلی روی اپلیکیشن موبایل تلفن ابری و یا پنل وب آن میتواند از هر نقطه کشور به تماسهای سازمان پاسخ دهد. همچنین شعب مختلف سازمان در نقاط مختلف کشور میتوانند با دریافت یک سرشماره و داخلیهای مختلف به راحتی به هم متصل شوند.
+مدیریت ارتباطات
از مهمترین قابلیتهای تلفنهای ابری، امکان ضبط و دانلود مکالمات و تهیه گزارش است. از طریق پنل تحت وب تلفنهای ابری، به آسانی میتوان به تمامی گزارشات تماسهای ورودی و خروجی دسترسی پیدا کرد.
+بهبود تجربه مشتریان
بهکارگیری یک سیستم ارتباطی حرفهای مانند تلفن ابری و امکانات متعددی که برای کسبوکارها فراهم میکند، باعث میشود تا سازمان شما حرفهایتر به نظر برسد. سیستم تلفن ابری این امکان را فراهم میکند. که بتوانید از طریق قابلیتهایی مانند مسیریابی تماس تلفنی، صف تماس، دسترسی نامحدود و امکان کار از خانه در جهت بهبود رضایت مشتریان قدم بردارید.
+مقیاس پذیری و تنظیم آسان
سرویس ابری بسیار مقیاسپذیر بوده. و در شرایط مختلف امکان تغییر آن وجود دارد. کسبوکارها و بهویژه استارتاپها دائما در حال تغییر هستند. و با توجه به شرایط اقتصادی ممکن است بزرگ یا کوچک شوند. با رشد کسبوکارها، به آسانی میتوان تعداد داخلیها را تغییر داد و امکانات را متناسب با شرایط سازمان تنظیم کرد. همچنین؛ این سیستم به راحتی با سیستم CRM یا نرمافزار مالی سازمان قابلتنظیم است. که در بهبود روند کارها و پیشرفت سازمان تاثیرگذار خواهد بود.