معیارهای انتخاب سرویس تلفن مجازی

معیارهای انتخاب سرویس تلفن مجازی

این مقاله؛ در خصوص معیارهای انتخاب سرویس تلفن مجازی بوده. برای آگاهی بیشتر از این موضوع، همراه وبوآپ باشید.

همچنین می‌توانید، برای کسب اطلاعات بیشتر از صفحه “ خط تلفن آسیاتک ” استفاده کنید.


سرویس تلفن مجازی

خدمات تلفن مجازی، کاملا مثل؛ برنامه‌ های آنلاینی است. که در فضای ابری (cloud) استفاده میشوند. قبل از انتخاب سرویس تلفن مجازی، لازم بوده، که در ابتدا نیازهای اساسی خود از سیستم بررسی کنید.

معیارهای مهم در انتخاب یک سرویس‌ تلفن مجازی شامل موارد زیر میباشد.

✅برای “ خرید اسکای روم ” به این صفحه مراجعه کنید.✅

+قیمت سرویس

هزینه و تعرفه سرویس جز اولین اولویت ها، در انتخاب یک تلفن مجازی است. بنابراین؛ لازم است. قبل از خرید سرویس،‌ از قیمت ها باخبر شد. و شرایط آن‌ها بررسی شود. همچنین؛ قیمت خرید اولیه و هم تعرفه مکالمه سرویس را نیز مقایسه نمایید.

+اعتبار ارا‌ئه‌ دهندگان

اعتبار و مجوز سرویس‌دهنده هم از معیار های مهم است. چون در صورتی که شماره تلفن دریافتی شما دارای مالکیت دائم نباشد. و یا از شرکت معتبری خرید نکرده‌ باشید، ممکن است. به راحتی شماره تلفنی را که مدت‌ها بر روی آن تبلیغات انجام داده‌اید، از بین برود. و هزینه‌ زیادی را متحمل شوید.

+راه اندازی آسان

واضح است. اگر کار با سیستم خیلی سخت و پیچیده باشد. و لازم باشد، نیروی متخصص خارجی برای آموزش حضور یابند، انتخاب عاقلانه‌ای نیست. همچنین در صورت کم و زیاد شدن کارمندان، در صورت پیچیده بودن سیستم، هزینه و وقت زیادی صرف آموزش سرویس تلفن خواهد شد که مقرون به‌صرفه نیست.

معیارهای انتخاب سرویس تلفن مجازی

+مقیاس‌ پذیری بالا

هر سازمان و کسب‌وکاری همواره در حال تغییر است. و تعداد کارمندان آن کم و زیاد می‌شود. در نتیجه یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های تلفن سازمانی این است. که بتوان برای هر کارمند جدید بدون صرف هزینه اضافه، داخلی اضافه کرد یا در صورت کم شدن افراد، بتوان داخلی مربوط به آن‌ها را حذف کرد. در سیستم تلفن سنتی، این کار ممکن نبود. و هزینه‌های بالایی برای این کار لازم بود.

+مدیریت تماس‌

در هنگام انتخاب سرویس تلفن مجازی خود از امکان مدیریت تماس‌ها مانند؛ گزارش‌گیری، بلاک کردن، انتقال تماس، نمایش شماره تماس‌گیرنده، جداسازی تماس‌های شخصی از تماس‌های اداری و دانلود تماس‌ها مطمئن شوید.

+کیفیت تماس‌

کیفیت صدا یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است. که به هنگام انتخاب یک سرویس تلفن مجازی لازم است. به آن توجه شود. یکی از دلایل کیفیت پایین در تماس‌ها مربوط به اتصال ضعیف اینترنت است. بنابراین، جدا از اینکه قادر به برقراری و دریافت تماس با کیفیت با استفاده از سیستم تلفن مجازی هستید، باید از اتصال اینترنت خود اطمینان حاصل نمایید. برای یک اتصال اینترنتی قوی و پرسرعت، می‌توانید از پهنای باند اختصاصی در سازمان خود استفاده کنید.

معیارهای انتخاب سرویس تلفن مجازی

+تنظیم IVR

پاسخ صوتی تعاملی(Interactive Voice Response) از ویژگی‌هایی است. که برای هر مرکز تماس با تیم‌های متعدد و حجم تماس زیاد مفید خواهد بود. به همین دلیل است که یکی از ویژگی‌های اساسی تلفن مجازی، امکان تنظیم IVR است. اما اگر به خوبی تنظیم نشده باشد، IVR ممکن است باعث بروز مشکلات زیادی در مرکز تماس شما شود.

+پشتیبانی قدرتمند

داشتن یک تیم پشتیبانی سریع و حاضر یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های سرویس تلفن مجازی است. وقتی می‌خواهید یک سرویس را انتخاب کنید، لازم است از پاسخگویی سریع و به‌موقع پشتیبانی ارائه‌دهنده مطمئن شوید. زیرا سرویس تلفن مجازی بر پایه ابر بوده. و تمامی وظایف نگهداری و پشتیبانی بر عهده شرکت ارائه‌دهنده آن است. و عدم پاسخگویی صحیح و به‌موقع پشتیبانی آن، منجر به از دست دادن مشتریان شما و نارضایتی آن‌ها می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسکرول به بالا