مزیت های دورکاری

مزیت های دورکاری

در این پست به مزیت های دورکاری می پردازیم. پس با وبوآپ همراه باشید.

همچنین می‌توانید، برای کسب اطلاعات بیشتر از صفحه “ خط تلفن اینترنتی ” استفاده کنید.


درباره دورکاریمزیت های دورکاری

امروزه؛ اکثریت افراد ترجیح می‌دهند. به جای حضور دائمی در شرکت، به صورت دورکاری وظایف خود را انجام دهند. دورکاری به دو صورت انجام میپذیرد. دورکاری تمام‌ وقت و دورکاری پاره‌ وقت.

کار بطور تمام وقت یعنی اینکه، فرد به جای حضور در شرکت با استفاده از ابزار‌های ارتباطی مانند؛ تلفن و برنامه‌های پیام‌رسان مانند تلگرام،‌ Slack وظایف خود را انجام می‌دهد. این کارمندان موظف هستند. بصورت تمام وقت پاسخگو باشند. و همانند؛ یک کارمند حاضر در شرکت فعالیت کنند. اما دورکاری پاره وقت به این معنی است. که فرد ساعاتی از روز را در هر مکانی که می‌خواهد. به انجام وظایف خود اختصاص دهد. و نیازی تمام ساعات کاری و روزهای هفته را کار کند.

✅برای “ خرید اسکای روم ” به این صفحه مراجعه کنید.✅

دلیل محبوبیت دورکاری چیست؟

اصلی ترین علت محبوبیت دورکاری،‌ بصرفه بودن این روش و هزینه پایین آن است. این به صرفه بودن هم برای کارمند و هم کارگزار صدق می‌کند. فرد دورکار هزینه ای برای رفت و آمد روزانه پرداخت نمی‌کند. و به آسانی می‌تواند، وظایف خود را در هرجایی انجام دهد. از دید کارگزار نیز به کارگیری نیرو‌های فریلنسر بسیار مقرون به صرفه است. حقوق ماهیانه دورکاری نسبت به کارمندان حاضر در شرکت به صورت تمام وقت پایین‌تر است. همچنین هزینه‌های جانبی مانند؛ بیمه، تجهیزات، سیستم موردنیاز کارمند و غیره نیز حذف خواهد شد. همچنین سازمان هزینه کمتری را برای تهیه ملک و امکانات متقبل خواهد شد.

مزیت های دورکاری

از دیگر مزایای دورکاری میتوان به، نبود محدودیت زمانی و مکانی اشاره کرد. فریلنسرها می‌توانند در هر زمانی از شبانه روز و در هر مکانی که هستند. به میزان توانایی خود پروژه‌هایشان را انجام دهند. این مساله باعث می‌شود فرد بتواند با تمرکز بالا از تمام توانایی خود برای هر چه بیشتر و بهتر انجام دادن کارها استفاده کند. دورکاری افراد را از محدودیت‌های شرکت‌های مختلف دور می‌کند. و به آن‌ها امکان پیشرفت و کسب درآمد بیشتر را می‌دهد. درواقع؛ دورکاری بهترین انتخاب برای این است. که افراد می‌توانند رئیس خود باشند. و با مدیریت زمان، وظایف خود را در زمان مقرر به شرکت‌ها تحویل دهند.

البته؛ هر سازمانی بخش‌هایی دارد. که حضور فیزیکی افراد ضروری است. مثلا، تیم پشتیبانی هر سازمانی برای پاسخگویی به مشتریان لازم است. که در شرکت حضور داشته باشند. امروزه با ظهور سیستم تلفن ثابت ابری (Cloud) این محدودیت‌ها نیز برطرف شده است. سیستم تلفن ثابت سازمانی مبتنی بر ابر به سازمان‌ها این امکان را می‌دهد تا تیم پشتیبانی بتواند با استفاده از آن بدون محدودیت جغرافیایی از هر نقطه‌ای به تماس‌ها پاسخ‌ دهد. و هیچ تماسی را از دست ندهند.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسکرول به بالا