در این پست سرویس تلفنی مناسب استارتاپ ها می پردازیم. باما همراه باشید.
همچنین میتوانید، برای کسب اطلاعات بیشتر از صفحه “ خط تلفن اینترنتی ” استفاده کنید.
استارتاپ
استارتاپ برخلاف کسب و کارهای بزرگ، بسیار مقیاسپذیر است. و میتواند، بهسرعت بزرگ یا کوچک شود. درنتیجه؛ احتیاج به روش ارتباطی دارد. که با این ویژگیها سازگاری داشته باشد. به سرویسهای تلفنی cloud، سرویس Hosted PBX گفته میشود. این نوع تلفنهای سازمانی ویژگیهای جذابی را در اختیار کسبوکارهای کوچک و متوسط قرار میدهد.
برای “ خرید اسکای روم ” به این صفحه مراجعه کنید.
دسترسی
سطح دسترسی مرکز تلفن Hosted PBX بسیار گسترده است. Hosted PBX از طریق تلفنهای تحت شبکه (IP Phones) پنل تحت وب و اپلیکیشن قابل استفاده است. که برای کار انعطافپذیر و درعینحال حفظ مشتریان بهترین گزینه است. دیگر ویژگیهای مرکز تلفن Hosted PBX مانند؛ پاسخگوی خودکار، صف تماس، پیغامگیر و غیره تضمینی برای ارتباطی پایدار با مشترکین است.
کاهش هزینه
صرفهجویی در هزینههای راهاندازی و نگهداری سیستم تلفن برای شرکتهای نوپا حائز اهمیت است. Hosted PBX موجب میشود، هزینه سرمایهگذاری برای خرید تجهیزات و همچنین هزینه مداوم نگهداری و ارتقا سختافزار بسیار کاهش یابد. در این سیستم دیگر هیچ نیازی به خرید تجهیزات سرور و سختافزار وجود ندارد. و کلیه ارتباطات بر روی سرورهای ابری شرکت ارائهدهنده سرویس قرار میگیرد. استارتاپ
پایداری
حفظ امنیت و پایداری مرکز تلفن Hosted PBX بر عهدهی شرکت ارائهدهندهی این سرویس است. در صورت قطعی به هر دلیلی شرکت ارائهدهنده موظف است. خسارات احتمالی را جبران نماید.
مقیاسپذیری
معمولاً استارتاپ ها با تیمهای کوچک کار خود را شروع میکنند. با رشد کسبوکار، نیازهای ارتباطی آنها نیز افزایش مییابد. مرکز تلفن Hosted PBX بسیار مقیاسپذیر است. و در صورت نیاز، اضافه و یا کم کردن تعداد داخلی و امکانات، بهسادگی و بدون نیاز به نیروی فنی و با استفاده از پنل مدیریتی این سرویس قابل انجام است. در مقابل، ایجاد تغییرات در سرویسهای تلفن سنتی بسیار پرهزینه و گران است.
امکانات ارتباطی متمایز
ادغام روشهای ارتباطی با مدیریت ارتباط با مشتری منجر به افزایش قابلتوجهی در بهرهوری خواهد شد. ویژگیها و امکاناتی مانند تهیه گزارش و ساختن آرشیو تماسها که مرکز تلفن Hosted PBX در اختیار کاربران قرار میدهد. در مدیریت ارتباط مشترکین بسیار مؤثر است. همچنین ارائه امکاناتی نظیر چت سازمانی، فکس اینترنتی، ارسال فایل و غیره نیز سرویس Hosted PBX را از روشهای سنتی متمایز میسازد.