معایب سانترال در کسب و کار

معایب سانترال در کسب و کار

این مقاله در خصوص؛ معایب سانترال در کسب و کار میباشد. پس با وبوآپ همراه باشید.

“برای آگاهی بیشتر و همچنین؛ خرید خط تلفن ویپ با وبوآپ در ارتباط باشید.🌐📞


خرید سانترال قدیمی با هزینه های بالا؛ برای نصب و نگهداری و ویژگی هایی که با پیشرفت تکنولوژی، دیگر کارایی ندارند. بزرگترین خطر برای کسب و کار شما محسوب می شود.

معایب سانترال در کسب و کاربزرگ ترین معایب خرید سانترال عبارتند از:

دلایل زیادی هست. که چرا مرکز تلفن سنتی می تواند، مانع عملکرد کسب و کار شما شود.

1. خدمت رسانی ضعیف به مشتریان:

مرکز تلفن ویپ هاست شده، بهترین گزینه را کسب و کار شماست. این مرکز تماس فقط ویژگی خدمت رسانی مناسب به مشتری نیست. بلکه دارا بودن ویژگی هایی مانند آمار صف تماس، ضبط تماس و پانل اپراتور، پاسخگویی به نیازهای مشتریان کسب و کار شما را تا حد زیادی بهبود می بخشد.

2. خرید سانترال و تحمل زمان خرابی بیشتر:

خرید سانترال سنتی نقاط شکست یک کسب و کار شناخته می شوند. در این مرکز تلفن، تنها در صورت خرابی بخشی از سیستم است. کل سیستم از کار باز می ماند. و این اصلا چیز خوبی نیست. در صورت بدتر شدن اوضاع، شما مجبورید منتظر بمانید. تا تعمیرکار مورد نظر، شخصا به محل کار شما بیاید و مرکز تلفن سنتی کسب و کار شما را تعمیر کند، که این مراحل ممکن است روزها طول بکشد. با PBX هاست شده، مشکلات پیش آمده برای شما اغلب با یک تماس قابل حل هستند.

معایب سانترال در کسب و کار

3. خریدسانترال و دردسر زیاد:

اگر در سیستم تلفنی شرکت شما مشکلی وجود داشته باشد. مجبورید بین فروشنده PBX خود و شرکت تلفن ارائه دهنده واسطه شوید. از اصطلاحات مکانیکی مربوط به فناوری پیچیده سانترال استفاده کنید. و در نهایت هم به خواسته خود نرسید. در انتهای بحث تلفنی خود، فروشنده تلفن سانترال می گوید؛ مشکل از شرکت تلفنی است، شرکت تلفن می گوید که همه چیز بررسی می شود. اما شواهد نشان می دهد. که همه چیز باید تقصیر فروشنده سانترال باشد.

4. محدودیت های زیاد:

حذف و اضافه کردن تلفن در تقریبا غیر ممکن است. هر مرکز تلفن سنتی فقط می تواند از تعداد مشخصی تلفن پشتیبانی کند. اگر کسب و کار شما گسترش یافت و مکان جدیدی اضافه کرد، باید به فکر خرید سانترال جدید باشید. به احتمال زیاد سانترالی که در ابتدا خریداری کرده اید اکنون کمی قدیمی است. به این به این معنی است که برای مکان جدید باید یک دستگاه سانترال متفاوت خریداری کنید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسکرول به بالا