آموزش فعال کردن قابلیت BLF در گوشی گرند استریم

آموزش فعال کردن قابلیت BLF در گوشی گرند استریم

این مقاله؛ در خصوص آموزش فعال کردن قابلیت BLF در گوشی گرند استریم میباشد. برای آگاهی بیشتر از این موضوع، همراه وبوآپ باشید.🌸

“همچنین می‌توانید، برای کسب اطلاعات بیشتر از صفحه “ خط تلفن آسیاتک ” استفاده کنید.🌐☎


قابلیت BLF در گرند استریم، مخفف کلمه Busy Lamp Field می باشد. که  میشود. با گوشی تلفن خود از وضعیت مشغول و یا آزاد بودن بقیه خطوط داخلی موجود در سازمان و یا شرکت خود مطلع شویم.

دکمه physical programmable چیست؟

قابلیتی است. که در گوشی ویپ گرند استریم به آن اضافه شده. و با فعال سازی این قابلیت، در قسمت تنظیمات تلفن مربوطه، آگاهی لازم را از وضعیت سایر داخلی های موجود در سازمان خود دارید.

فعال سازی دکمه های physical programmable

در ابتدا باید؛ آی پی گوشی تلفن گرند استریم را بدست بیاوریم. که با فشردن دکمه NextScr آی پی اختصاص داده شده. به تلفن خود را توسط DHCP به آن اختصاص داده شده است. را مشاهده کنید. و بعد؛ با وارد کردن آی پی مربوطه در قسمت آدرس بار مرورگر خود به بخش تنظیمات آنها مراجعه کنید.

در این مرحله با وارد کردن نام کاربری و رمز ورود که بصورت پیشفرض به ترتیب admin\admin می باشد. (در نسخه های جدید گوشی در اولین ورود شما را وادار به تغییر پسورد پیشفرض می نماید.) به بخش تنظیمات وارد شوید.

آموزش فعال کردن قابلیت BLF در گوشی گرند استریم

بعد از وارد شدن، به بخش SETTING مراجعه کرده. و گزینه Programmable key را انتخاب، از زیر منوی آن روی گزینه Physical Multi-purpose keys کلیک کنید.

آموزش فعال کردن قابلیت BLF در گوشی گرند استریم

حالا؛ در این صفحه می توانید، با انتخاب ویژگی (Busy Lamp Field (BLF و با انتخاب داخلی خود که Account 1-2 را انتخاب کنید. و شماره داخلی مورد نظرتان را در قسمت Value وارد کنید.

آموزش فعال کردن قابلیت BLF در گوشی گرند استریم

در بعضی از مواقع ممکن است. رنگ چراغ های دکمه ها تغییر نکند. که لازم خواهد بود در دسترسی به تنظیمات مربوط به سرویس مرکز تلفن ویپ خود ویژگی های مربوطه را ایجاد و فعال کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسکرول به بالا