در این پست کمک Hosted PBX به مقیاس پذیری سازمان ها می پردازیم. باما همراه باشید.
همچنین میتوانید، برای کسب اطلاعات بیشتر از صفحه “ خط تلفن اینترنتی ” استفاده کنید.
تاثیرات Hosted PBX
مقیاس پذیری، به توانایی همگام شدن یک سیستم، زیرساخت و یا فرآیند با تغییرات به گونهای موثر را می گویند. برای یک کسبوکار، مقیاس پذیری به این معنی بوده. که سیستمها و فرآیندها آمادگی تطبیق خود با رشد و یا کوچک شدن سازمان را داشته باشند. بطورکلی؛ همه چیز در سازمان، باید مقیاس پذیر باشد.
برای “ خرید اسکای روم ” به این صفحه مراجعه کنید.
از مهمترین عواملی که مانع از مقیاس پذیری یک سازمان میشود. سیستم ارتباطات سازمان و محدودیتهای آپدیت تجهیزات و زیرساخت است. هزینه و زمانی که سازمان باید صرف شود. تا زیرساختهای خود را با روند تغییرات سازمان همگام کند، بسیار زیاد بوده. و اکثر شرکتها منابع و بودجه لازم را برای این تغییرات در زیرساختهای خود ندارند. پس؛ انتخاب یک سیستم ارتباطی با قابلیت مقیاس پذیری بالا و مقرونبهصرفه، همواره یکی از دغدغههای سازمانها است.
فناوری های ابری، بیشتر، بهترین راهحل برای این مسئله است. رایانش ابری یک رویکرد جدید برای زیرساختهای فناوری اطلاعات و گامی منطقی در مسیر استفاده بهتر از منابع میباشد. رایانش ابری به معنای ذخیره و دسترسی به دادهها از طریق اینترنت به جای سختافزارهای پیچیده و سرور است. همین حذف سختافزار پیچیده و سرور، قابلیت توسعهپذیری را برای سازمان فراهم میآورد.
Hosted PBX و مقیاس پذیری
از راههای بهره بردن از این فناوری، میتوان به سیستم تلفن ثابت سازمانی (VoIP) مبتنی بر ابر اشاره کرد. که نه تنها میتواند نیازهای متغیر یک کسبوکار به سیستمی انعطافپذیر و مقیاس پذیر را برآورده کند. همچنین؛ راهحل ارتباطی مقرون به صرفهتری به نسبت تلفنهای سنتی است. تلفن ثابت سازمانی ابری، در واقع نسل جدید تلفن ثابت سازمانی است. که بر بستر اینترنت کار میکند.
این سیستم تلفنی، با انواع وسایل ارتباطی قابل استفاده بوده. در هر زمان که سازمان بخواهد. بدون نگرانی از هزینه و زمانی که باید صرف کند. تا تغییرات موردنظر در زیرساخت سرویس اعمال شود. میتواند تمامی تنظیمات مانند؛ اضافه یا کم کردن تعداد داخلیها و پیکربندیها را با استفاده از پنل مدیریت و در کمتر از یک دقیقه انجام دهد. و نیاز به اعمال تغییرات در زیرساخت نیست.