کلیات سئوی خارجی سایت

کلیات سئوی خارجی سایت

این مقاله؛ در خصوص کلیات سئوی خارجی سایت بوده. برای آگاهی بیشتر از این موضوع، همراه وبوآپ باشید.

همچنین می‌توانید، برای کسب اطلاعات بیشتر از صفحه “ خط تلفن آسیاتک ” استفاده کنید.


سئو خارجی چیست ؟کلیات سئوی خارجی سایت

درواقع میتوان گفت؛ سئوی خارجی به تکنیک هایی اشاره میکند. که سئوکار در فضای خارج از سایت برای سئوسازی وبسایت بکار میگیرد. تاثیر رعایت اصول سئو خارجی مستقیم در رتبه بندی سایت خواهد بود.

⭐برای کد تخفیف اسکای روم به این صفحه مراجعه کنید.⭐

تکنیک های برتر در سئو خارجی

هرقدر اقدامات سئو خارجی با قدرت بیشتری صورت بگیرد. به ارتقا رتبه وبسایت هم اضافه میشود.تکنیک ها شامل موارد زیر میباشند.

+فعالیت در شبکه های اجتماعی

برای شناخته شدن بیشتر، از تاثیرات شبکه های اجتماعی در سئو خارجی غافل نشوید! فعالیت در شبکه های اجتماعی، موثرترین و ارزان ترین روش در تبلیغات آنلاین است.

+تولید محتوا خوب

درواقع؛ تولید محتوا درونمایه سایت است. تولید محتوا با کیفیت هم جذب کاربران دارد. و هم؛ باعث شده. در افزایش اعتبار گوگل و شناسایی توسط ربات های خزنده موثر باشد.

+ثبت نام در موتورهای جستجو

پیمایش سایت در موتورهای جستجو همیشگی و زمانبر بوده است. اگر میخواهید. سایت با سرعت بالایی ایندکس شود. بصورت دستی در موتورهای جستجوگر همانند؛ گوگل و یاهو ثبت نام کنید.

+ثبت نام در دایرکتوری ها

برای گرفتن بازخوردهای درست، باید دایرکتوری درستی را انتخاب کنید. دایرکتوری های مرتبط با نوع شغل در این زمینه کمک شایانی میکند.

+بوکمارک کردن

از بهترین و موثرترین تکنیک های مرتبط به سئو خارجی میباشد. که در افزایش رتبه سایت اثرگذار خواهد بود. فقط باید، صفحات ایجاد شده را در سایت های بوکمارک از جمله ردیت و … قرار بدهید. و بعد؛ شاهد دریافت امتیازات ویژه توسط موتورهای جستجو باشید.

+لینک طعمه

این روش جز، تکنیک های برتر در سئو خارجی سایت میباشد.

+اشتراک گذاری عکس

میتوانید عکس هایی را که در سایت خود بارگذاری کرده اید. را در سایر وبسایت های اشتراک گذاری مانند؛ فلیکر، پیکاسا و… به اشتراک بگذارید. که باعث جذب کاربران بیشتر خواهد شد.

کلیات سئوی خارجی سایت

+بررسی و نقد مشاغل

میتوانید نظرات خود را در مورد سایت های دیگر بنویسید. و به کاربران خود امکان نگارش نقد و بررسی دهید. این کار میتواند لینک های زیادی را به سایت شما هدایت کند. و در سئو سازی وبسایت شما اثرگذار باشد.

+لیست محلی

اگر موقعیت جغرافیایی مشاغل خود را در نقشه گوگل ثبت نمایید. به سایرین این امکان را میدهید. که بر اساس میزان فاصله ای که با شما دارند. بتوانند به راحتی شما را پیدا کنند.

+ثبت مقاله

درج مقاله در وبسایت هایی مثل؛ Ezine، Go Article، Now public و… به افزایش ترافیک سایت و در نتیجه بهبود سئو خارجی کمک میکند.

+شبکه فروش آنلاین

اگر دارای سایت فروشگاهی اینترنتی هستید. میتوانید برای زیادتر شدن ترافیک و نرخ فروش از بقیه شبکه فروش آنلاین کمک بگیرید. مثلا؛ محصولات را در سایت های معتبر از جمله ترب و دیجی کالا قرار بدهید. و به سایت اصلی خود لینک مستقیم دریافت کنید.کلیات سئوی خارجی سایت

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسکرول به بالا