چگونه محتوای کپی سایت را تشخیص دهیم؟

چگونه محتوای کپی سایت را تشخیص دهیم؟

یکی از مشکلات عمده امروزه، که وبمستران با آن روبرو هستند. محتوای کپی شده و تکراری میباشد. که ممکن است. نیروی کار به آن ها تحویل بدهد.

همچنین می‌توانید، برای کسب اطلاعات بیشتر از صفحه “ خط تلفن ثابت آسیاتک ” استفاده کنید.

محتوای کپی شده یعنی چه؟

محتوای کپی شده یا همان duplicate content به محتوایی گفته میشود. که یک نسخه کاملا شبیه یا نسبتا شبیه آن در سایت دیگر یا قسمت دیگری از سایت خودتان وجود داشته باشد. اگر نویسنده بجای تولید محتوای یونیک، متن را از قسمت های دیگر سایت یا از سایت های دیگری کپی کند. این محتوا یک محتوای کپی شده میباشد. و بزودی گوگل متوجه این موضوع خواهد شد. در گذشته، الگوریتم های گوگل نمی توانستند. محتوای تکراری را تشخیص دهند. اما با معرفی الگوریتم پاندا اینکار امکان پذیر شد و در صورت شناسایی برخورد میکرد. و آن را از نتایج گوگل حذف میکرد. در نهایت؛ باعث کاهش قدرت سئو سایت میشد. روش های گوناگونی برای شناسایی محتوای تکراری وجود دارد. که سئو کاران و کارشناسان تولید محتوا از آن استفاده می کنند. ساده ترین راهکار شناسایی، استفاده از گوگل میباشد.

✅برای “ خرید اسکای روم ” به این صفحه مراجعه کنید.✅

چگونه محتوای کپی سایت را تشخیص دهیم؟

تشخیص محتوای کپی توسط گوگل

گوگل با استفاده از الگوریتم های هوش مصنوعی هرروز قوی تر و هوشمندتر می شود. که یکی از همین الگوریتم ها، برای تشخیص محتوای تکراری سایت ها استفاده می شود. و بسیار کارآمد و کاربردی میباشد. کارکرد این الگوریتم ها اینگونه است. که کمک می کند. بهترین نتایج به کاربران نمایش دهد. برای تشخیص محتوای کپی با گوگل فقط باید، یک قسمت یا عنوان از سایت را کپی کرده. آن را در گوگل جستجو کنید. تا نتایج را ببینید. گوگل دنباله ای از نتایج را  نشان می دهد. که کدام سایت ها دقیقا متنی که کپی کرده اید را نمایان میکند. اگر متنی در نتیج مشاهده نکردید. به این معنی است. که محتوا یونیک بوده.

ابزارهای شناسایی محتوای تکراری در سایتچگونه محتوای کپی سایت را تشخیص دهیم؟

جدا از گوگل، ابزارهای مختلف دیگری هم برای تشخیص محتوای کپی شده در سایت وجود دارد. که می تواند به سئوکاران و کارشناسان تولید محتوا کمک کند. که شامل موارد زیر میباشد.

  • Plag scan
  • Edubirde
  • Articlechecker
  • Duplichecker
  • Siteliner
  • Plagiarismcheckerx
  • Copyscape
  • Hostiran

چگونه میتوان محتوای یونیک نوشت؟

از آسان ترین و بهترین راه کارها برای تولید محتوای منحصر بفرد این است. که متن را بازنویسی یا پارافریز کنید. یعنی که؛ متن مورد نظر را از صفحه معتبر مطالعه کرده. و آن را با لحن و نگارش جدید خود بازنویسی کنید. این روش یونیک بوده و باعث جلب اعتماد کاربران و بازدیدکننده ها میشود. همچنین میتوانید، از طریق ترجمه کردن چندین منبع خارجی هم کمک بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسکرول به بالا