چرا نباید از هاست ارزان استفاده کنیم؟

چرا نباید از هاست ارزان استفاده کنیم؟

آیا خریدن هاست ارزان کار عاقلانه ای است؟ آیا گرانترین هاست هم بسیار عالی و کارآمد است؟ در این پست به یکسری از سوالات در این باره خواهیم پرداخت. همراه وبوآپ باشید.

دلایل استفاده نکردن از هاست ارزان

در این بخش، فهرستی از دلایل برای عدم استفاده از هاست ارزان را خدمت شما عزیزان ارائه میدهیم.

“برای آگاهی بیشتر و همچنین؛ خرید خط تلفن ویپ با وبوآپ در ارتباط باشید.🌐📞

چرا نباید از هاست ارزان استفاده کنیم؟

+منابع محدود سرور

منابع هاست‌ ارزان معمولا با محدودیت‌ های زیادی مواجه هستند. مثل پهنای باند، حافظه و ذخیره سازی. وردپرس سیستم مدیریت محتوای بسیار قدرتمندی میباشد. و این امکان را می‌دهد. که وبسایت را با چندین قابلیت مجهز کنید. اما اگر با  محدودیت منابع سرور مواجه شوید. نمی توانید از قابلیت‌ های وردپرس استفاده کنید. پس؛ این محدودیت در منابع سرورهای ارزان جز دلایل عدم استفاد آن را شامل میشود.

+عملکرد ضعیف وبسایت

سرویس‌های میزبانی یا همان هاست ارزان بیشتر بر سروری با درایو دیسک سخت متکی است. هارد دیسک‌ها ممکن بوده. نزدیک‌ترین مکان سرور را برای مورد استفاده ارائه ندهند. و این موارد باعث کندی عملکرد وب سایت شود. و همین کندی بر میزان بازدید وبلاگ و مشاغل ممکن است. اثر بگذارد.

+توقف مداوم

توقف زیاد و خروج از دسترسی از دلایل دیگر عدم استفاده از هاست ارزان بوده. زیرا؛ استفاده از سرورهای پر جمعیت باعث قطعی می‌شود.

چرا نباید از هاست ارزان استفاده کنیم؟

+هزینه‌ های پنهان

سرویس‌ های میزبان معمولا چندین ویژگی و خدمات اضافی به کاربران می‌دهند. همانند: SSL رایگان، پشتیبان‌گیری رایگان روزانه و حذف رایگان بدافزار. در صورت استفاده از گزینه‌ های ارزان‌تر هاست ممکن برای هر یک از این خدمات مجبور به پرداخت هزینه اضافی باشید.

+مشکلات امنیتی

در سرویس‌های هاست ارزان، اکثر حداقل ویژگی های امنیتی را ارائه نمی‌دهند. بعضی از این سرویس ممکن است. تبلیغ کنند، که دارای ویژگی های امنیتی خوبی هستند. اما اگر می‌خواهید سایت را از حمله هکرها ایمن نگه دارید. نباید اعتماد کنید. استفاده کردن از هاست ارزان تبلیغات آزاردهنده‌ ای دارد. و تمرکز شما را برهم خواهند زد.

چرا نباید از هاست ارزان استفاده کنیم؟

+آدرس وب سایت نامناسب

دامنه‌ ای که توسط این سرویس‌ها انتخاب می‌شود. اغلب پسوند نام سرویس دهنده را در خود دارد. که این ویژگی برای کاربران اصلا جذاب نیست. پس اگر برای بهینه بودن آدرس وب سایت ارزش قائل هستید. از انتخاب هاست ارزان پرهیز کنید.

✅برای “ خرید اسکای روم ” به این صفحه مراجعه کنید.✅

+خرابی هارد دیسک

سرورهای هارد دیسک‌ اغلب گرانتر هستند. هر دیسک سخت یک منبع تجزیه پذیر بوده. درنتیجه؛ عمر متوسطی هم دارد. یعنی که بعداز طول عمر مشخص شده. احتمال خرابی هارد دیسک بطور قابل توجهی افزایش می‌یابد. و عملکرد آن کاهش می‌یابد. و زمانی که طول عمر مشخص شده هارد دیسک تمام شد. باید آن را دور انداخت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسکرول به بالا