ویژگی هایی که شرکت فروش مرکز تماس باید داشته باشد.

ویژگی هایی که شرکت فروش مرکز تماس باید داشته باشد.

این مقاله در خصوص؛ ویژگی هایی که شرکت فروش مرکز تماس باید داشته باشد. میباشد. پس با وبوآپ همراه باشید.

“برای آگاهی بیشتر و همچنین؛ خرید خط تلفن ویپ با وبوآپ در ارتباط باشید.🌐📞


موقع ارزیابی سیستم تلفنی مرکز تماس  برای مشاغل خود، باید مطمئن باشید. که دارای ویژگی ها و کارکردهای لازم برای استفاده بی نقص در کار است.

توزیع خودکار تماس ها:

توزیع خودکار تماس (ACD) یکی از ویژگی های ضروری مرکز تماس است. که تماس های ورودی را با توجه به تنظیمات و فرمان های از پیش تعیین شده به کارمندان مختلف هدایت می کند. این عوامل می تواند شامل منطقه زمانی، در دسترس بودن نماینده، مجموعه مهارت ها و تماس گیرندگان ورودی باشد. توزیع تماس ها به شما کمک می کند. تا تماس های ورودی از طریق تماس به فرد مناسب برسد. و این باعث کاهش تعداد انتقال تماس و کاهش مسیرهای لازم برای تأمین نیازهای تماس گیرنده می شود.

سیستم تلفن گویا (IVR):

تلفن گویا (IVR) به طور خودکار از تماس گیرنده های شما استقبال می کند. و تماس های ورودی را دریافت می کند تا به تماس گیرندگان کمک کند. تا سریعاً به پاسخ سوالات و مسائل خود برسند. تلفن گویا می تواند از دستورالعمل های صوتی تماس گیرنده برای هدایت آن ها به کارشناس یا بخش صحیح استفاده کند و همچنین با ارائه پاسخ به سوالات متداول با استفاده از برنامه های FAQ، نیاز به مداخله نیروی انسانی را کاهش می دهد.

یکپارچه سازی نرم افزار کال سنتر:

سیستم های کال سنتر در مدیریت ترافیک تماس های شما بسیار عالی عمل می کنند. اما مجموعه ای از برنامه های دیگر برای مدیریت نمایندگی ها، مشتریان، لیست ها و محاسبات کار خود دارید. یکپارچه سازی نرم افزار مرکز تماس با سایر نرم افزارها شما را قادر می سازد. تا داده های مرکز تماس خود را به سایر برنامه های خود مانند سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، تقویم ها و ابزارهای مدیریت نیروی کار متصل کنید.

ویژگی هایی که شرکت فروش مرکز تماس باید داشته باشد.

تجزیه و تحلیل و گزارش:

سرویس های پیشرو تلاش می کنند. تا در فروش مرکز تماس خود قابلیت جمع آوری داده هایی مانند حجم کل تماس، میانگین زمان مکالمه، نمرات نظرسنجی و زمان انتظار را در نظر داشته باشند. آنها این داده ها را در نمودارها و جدول ها برای شما دسته بندی می کنند. تا به شما کمک کند فرصت های پیشرفت را پیدا کنید. ویژگی های تجزیه و تحلیل به شما امکان می دهد. داده ها را فیلتر کنید تا اطلاعات دقیق و دوره های زمانی مورد نظر برای ضبط را پیدا کنید.

استفاده از ویژگی های کالسنتر با استفاده از تلفن همراه:

بیشتر ارائه دهندگان مرکز تماس، برنامه هایی برای iOS و Android ایجاد می کنند. که تماس، پیام کوتاه، ایمیل، گزارش و همه ویژگی های دیگری را که در نسخه های دسک تاپ سرویس های مورد علاقه خود پیدا می کنید ارائه می دهند. اگر بخواهید می توانید از یک تلفن تلفن مرکز تماس استفاده کنید، اما قابلیت حمل یک برنامه یک مزیت بزرگ است.

با این حال، همه برنامه های تلفن همراه به طور یکسان ایجاد نمی شوند. برخی از مجموعه های فروش مرکز تماس وقت و توجه زیادی را به برنامه های تلفن همراه خود اختصاص می دهند. و آن ها را به عنوان نقطه تکامل پلتفرم خود ترسیم می کنند. اما برخی دیگر تمرکز خود را روی سایر ابعاد سرویس های مرکز تماس قرار می دهند. و نرم افزارها را از اولویت های بعدی می دانند.

پشتیبانی از کانال های ارتباطی متنوع

مکالمات تلفنی اصلی ترین کانال ارتباطی برای خدمات به مشتریان هستند. اما چت بات ها، پیام کوتاه و ایمیل هم از آن ها فاصله زیادی ندارند. به همین دلیل ارائه انواع کانال های پشتیبانی متناسب با نیازهای مشتریان مهم است. درواقع شما باید به جای اینکه آن ها را وادار به سازگاری با فرایندهای خود کنید. با آن ها در سیستم عامل هایی که استفاده می کنند ارتباط برقرار کنید.

ویژگی هایی که شرکت فروش مرکز تماس باید داشته باشد.

استفاده از سرویس انتظار تماس:

اگر نمایندگان شما ویژگی مشاهده وضعیت سایر نمایندگان را در سیستم عامل خود ندارند. یا همه نمایندگان موجود در حال حاضر مشغول هستند، انتظار تماس یک گزینه ابتکاری است که یک تماس تلفنی را در حالت انتظار قرار می دهد تا زمانی که نماینده دیگری برای ادامه مکالمه در دسترس باشد.

این قابلیت یک گزینه عالی برای مسیریابی آن ها به یک خط شلوغ یا رها کردن آن ها در حالت انتظار است. البته همه راه حل های نرم افزاری مرکز تماس این ویژگی را ارائه نمی دهند، هنگام مراجعه به یک شرکت فروش مرکز تماس این نکته را مدنظر داشته باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسکرول به بالا