همه چیز درباره هاتجر (Hotjar)

همه چیز درباره هاتجر (Hotjar)

Hotjar (هاتجر) ابزاریست که شامل تحلیل و مجموعه بازخوردهای کاربران میباشد. این ابزار کمک می کند. تا بدانید، بازدیدکنندگان در سایت چه میکنند.

درباره هاتجرهمه چیز درباره هاتجر (Hotjar)

Hotjar در یک پلتفرم واحد، طیف گسترده ای از عملکردهای تحلیل ضروری را با ابزارهای بازخورد کاربر ترکیب می کند. هاتجر عملکردهای متفاوت تحلیل، CRO و بازخورد کاربر را در یک پلتفرم جمع آوری میکند. تعیین هدف در Hotjar اینگونه است. که  اول؛ مشخص کنید. که چه منابعی برای انجام مطالعه در دسترس است. و از این منابع را به عنوان هدف اصلی جستجو انتخاب کنید.

همچنین می‌توانید، برای کسب اطلاعات بیشتر از صفحه “ خط تلفن آسیاتک ” استفاده کنید.

ایجاد پروتکل تجزیه و تحلیل با Hotjar 

باید پارامترهای رکوردهای Hotjar را بر اساس معیارهای تعریف شده با توجه به مشکل انتخاب کنید. مثلا؛ ضبط می‌تواند در صفحات منتخب، بعداز رویدادها یا بعداز مدت زمان جلسه شروع شود. ترافیک داخلی را با ابزار حذف آدرس IP ثبت نکنید! طبق حجم جلساتی که معیار ها را ا برآورده می‌کنند. میزان نماینده‌ که مدنظر دارید. و منابع تحلیلی که موجود دارید. تعیین کنید. که چه تعداد رکورد را می‌خواهید بررسی کنید. بعد، نحوه بررسی و تحلیل ضبط شده در Hotjar را انتخاب کنید. باید تگ هایی را که قرارست. به آن ها اختصاص دهید. نشان دار کنید. چون همان کلمات کلیدی هستند. که می توانید ضبط های خود را مرتبط کنید.

همه چیز درباره هاتجر (Hotjar)

راه اندازی و تحلیل رکوردها

ضبط را شروع کنید. حجم ضبط ها بر اساس ترافیک سایت و اشتراک Hotjar است. اگر چندین نفر مسئول بررسی ضبط شده هستند. یک پروتکل ایجاد کرده. تا به طور یکنواخت تحلیل شوند. و سعی کنید. رکوردهایی را انتخاب کنید. که دارای نشانگر ارتباط بالا میباشند. برچسب هایی را انتخاب کنید. که فعالیت کاربر را مشخص می کند. می‌توانید URL برخی رکوردها را کپی کرده. و آنها را در یک آرایه با توجه به دسته‌هایی که تعریف کرده‌اید، ذخیره کنید. بعداز رسیدن به حجم مورد نظر رکوردها، از طریق Hotjar داده ها را از رکوردها به صفحه وسیع صادر کنید. باید تعریف کنید. که کدام ترکیب از برچسب ها اطلاعات غنی در مورد تجربه کاربر در رابطه با مشکل را در اختیار قرار میدهد. ترکیب داده های کیفی و کمی دیدی جامع از تجربه کاربری در سایت می دهد.

تکرار آزمایش

گاهی چنین مطالعه ممکن است. به تنهایی کافی باشد. می‌توانید برای غنی‌سازی تحلیل‌های خود از ابزارهای Hotjar دیگری استفاده کنید. از طریق مصاحبه، گروه های متمرکز یا حتی پرسشنامه با کاربران خود در ارتباط مستقیم باشید. زمانی که توصیه هایتان در جای معین قرار گرفتند. می توانید عملکرد آنها را با همان ابزار آزمایش کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسکرول به بالا