همه چیز درباره مزرعه محتوا یا Content farm

همه چیز درباره مزرعه محتوا یا Content farm

این مقاله؛ در خصوص همه چیز درباره مزرعه محتوا یا Content farm بوده. برای آگاهی بیشتر از این موضوع، همراه وبوآپ باشید.

همچنین می‌توانید، برای کسب اطلاعات بیشتر از صفحه “ خط تلفن ثابت آسیاتک ” استفاده کنید.


مزرعه محتوا چیست؟

در گذشته عده ای از وبمستران عقیده داشتند. میتوان از محتوای موجود در سایت های دیگر کپی و استفاده کرد. و احتیاجی به محتوای جدید نیست. و خیلی از آنان هم محتوای سایت های مشابه را بدون تغییر کپی کردند. که به اینکار مزرعه محتوا گفته شد.

⭐برای کد تخفیف اسکای روم به این صفحه مراجعه کنید.⭐

مزرعه محتوا و محتوای بی کیفیت یعنی چه؟

زمانی یک سایتی دارای Content farm باشد. یعنی که؛ سایت از محتوای تکراری یا بی کیفیت پر شده است.

همه چیز درباره مزرعه محتوا یا Content farm

content farmer (کشاورز محتوا) کیست؟

سایت های دارای مزرعه محتوا، محتوای تکراری یا بی کیفیتی دارند. هدف این سایت ها هم، فقط دریافت امتیاز و ورودی گرفتن از گوگل میباشد. چون گوگل، بلاگ ها را سریع ایندکس و بررسی می کند. اما با فعالیت الگوریتم پاندا، شناسایی شده. و جریمه می کند. منظور از تولید محتوای بی کیفیت، یعنی مطالب یا از سایت های دیگر کپی شدند. و یا بدون توجه به اصول سئو و کلمات کلیدی صحیح ایجاد شدند. و به نویسندگانی که این اصول را رعایت نمی کنند. کشاورز محتوا می گویند.

چه ویژگی هایی باعث میشود سایت دارای مزرعه محتوا شود؟

عدم استفاده از محتوای بی کیفیت، تکراری و غیر مفید برای مخاطب. با اینکار و ادامه دادن به تولید محتوای بی کیفیت که جز تکنیک های سئو کلاه سیاه است. تعداد محتوای بی کیفیت منتشر شده در سایت افزایش میابد. و سپس، نرخ کلیک سایت کاهش می یابد. الگوریتم های بوجود آمده، برای بررسی محتوا از جمله الگوریتم پاندا در زمان کوتاهی متوجه تکراری بودن محتوا یا به اصطلاح مزرعه محتوا می شوند.

چگونه مزرعه محتوا را شناسایی کنیم؟

اگر عبارتی که به دنبال آن هستید. را جستجو کنید. و بعد در چندین سایت با موضوع مشابه محتوایی یکسان دیدید. یعنی که؛ با Content farm روبرو شدید. این سایت ها از نظر سرچ کنسول گوگل مزرعه محتوا میباشند. چون تعداد بسیاری کلمات پرتکرار و غیر مفید دارند. و گوگل هم متوجه استفاده از این راه برای دریافت ورودی میشود!

همه چیز درباره مزرعه محتوا یا Content farm

Content farm در ریپورتاژ آگهی

ریپورتاژ آگهی یکی از راه های تاثیر گذار در انتشار پست با محتوای مورد نظر در سایت میباشد. هرگز؛ از سایت هایی با محتوای کپی شده. استفاده نکنید. برای انجام اینکار از سایتی با اعتبار دامنه بالا استفاده کنید. حتما؛ از قبل اعتبار دامنه (domain authority) را بررسی کنید. تا سایت هدف دارای spam score پایین باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسکرول به بالا